مراقبت استاد دانشگاه از کودک دانشجو در کلاس درس +فیلم

استاد در حالی در کلاس تدریس می کرد که همزمان از نوزاد یکی از شاگردانش نگهداری می کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، برخی اوقات با تجربیات یا حوادث خاصی مواجه می‌شویم که ایمان به انسانیت را در وجودمان زنده نگه می‌دارد. این شاید نیاز به فداکاری‌های جدی و بلندپروازانه نداشته باشد بلکه حتی یک اقدام ساده برای مراقبت یا کمک به یک نفر باشد که می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، در همین ارتباط ویدئویی که یک استاد دانشگاه را در حال مراقبت و نگهداری از کودک یکی از شاگردانش در کلاس درس نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو این استاد این نوزاد را در بغل گرفته و از او نگهداری می‌کند تا شاگردش بتواند از نوشته‌های وی یادداشت بردارد.

این اتفاق برای دانشجو و مادر جوان «مدی میلر شِیوِر» دانشجوی دانشگاه بریگهام یانگ در ایالت یوتا در یک کلاس درس رخ داد. مدی که با مشکل مدیریت وظیفه دوگانه خود در نگهداری از نوزاد و یادداشت برداری مواجه شده بود به لطف استاد خود این تجربه را از سر گذراند. مدی با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «وقتی استاد شما به شما پیشنهاد می‌دهد که از کودک ناآرام شما نگهداری کند تا بتوانید یاداشت برداری کنید. از حضور در چنین دانشگاهی که اساتید آن به دانشجویان خود اهمیت می‌دهند خوشحال و سپاسگزارم.»

گفتنی است؛ این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۷ میلیون بیننده داشته و بیش از ۷۸۲ هزار کامنت دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.