سگی که جسد صاحب مفقودشده‌اش را تنها نگذاشت +عکس

مرد اهل آرکانزاس که مدتی از مفقود شدن وی می گذشت در حالی که سگش در بالای جسد وی ایستاده بود پیدا شد.

به گزارش تازه‌نیوز، جسد «تیموتی ریل» ۶۲ ساله در یکی از جنگل‌های ایالت آرکانزاس آمریکا پیدا شد. بنا به گزارش Miami Herald، پس از آنکه ماموران کلانتری جانسون کانتی در ساعت ۴.۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه تماسی را در مورد مفقود شدن این مرد ۶۲ ساله دریافت کردند تلاش‌ها برای یافتن وی آغاز شد.

پلیس پس از تحقیقات اولیه متوجه شد آخرین باری که قربانی دیده شده در تاریخ ۲۱ فوریه بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که ریل قبل از ترک خانه، کامیون و تلفن همراهش را در خانه گذاشته بود. اداره کلانتری جانسون سپس بیانیه ای را در فیسبوک منتشر کرد و نوشت: « مورد آقای تیموتی ریل اهل اسپادرا، او یک مرد ۶۲ ساله سفید پوست است که آخرین بار در روز دوشنبه تاریخ ۲۱ فوریه دیده شده است. سگ وی نیز مفقود شده است.»

پیدا شدن جسد مرد مفقود شده در جنگل

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، در عملیات جست و جو تیم‌هایی از پلیس، آتش نشانان محلی، اعضای مرکز جست و جو و نجات محلی و یک تیم غواصی حضور داشتند. سرانجام عملیات جست و جو در ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه در حالی که تیم جست و جو جسد ریل را در فاصله یک مایلی از خانه اش پیدا کردند. ریل تنها نبود و سگش در حالی که زنده بود در کنار جسد وی ایستاده بود.

در حالی که پلیس مرگ قربانی را حادثه طبیعی دانسته هنوز علت دقیق مرگ وی و اینکه سگ او چه مدت زمانی در بالای سر جنازه اش حضور داشته مشخص نیست. مقامات محلی در تلاش برای پی بردن علت دقیق مرگ قربانی هستند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.