تیم ملی در سئول بود اما مربی‌اش در دبی تفریح می‌کرد!

انتقادات تندوتیز هواداران استقلال از کریم باقری در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تازه نیوز، اتفاقات رخ داده پیرامون عدم حضور کریم باقری در سفر به کره‌جنوبی با انتقادات تند هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شد. نقدهایی که از همان روزهای آغازین فصل بهار شروع شد و پس از ناکامی برابر کره‌جنوبی ادامه پیدا کرد و همچنان نیز شاهد انتشار آنها در صفحات استقلالی در فضای مجازی هستیم.

در همین ارتباط: مربی پرسپولیس در کنسرت خواننده محبوب در اکسپوی دبی +عکس

در ابتدا گفته شد باقری به خاطر مثبت اعلام شدن تست کرونا به کره‌جنوبی نمی‌رود و همین‌طورهم شد ولی دقیقاً در روزهای آغازین نوروز عکسی از مربی تیم ملی در دبی منتشر شد که در کنسرت حضور پیدا کرده بود!

این مسئله استقلالی‌ها را ناراحت کرد و آنها بلافاصله چنین سؤالی را مطرح کردند که اگر باقری به کرونا مبتلا شده بود چگونه توانست ایران را ترک کند و اگر جواب آزمایش او در آخرین روز سال هم منفی شده بود چرا فدراسیون مقدمات حضورش در کره‌جنوبی را هم نکرد تا این مربی در حساس‌ترین دیدار تیم ملی کنار سایر ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی قرار بگیرد؟

از طرف دیگر، کریم باقری دیرتر از سایر نفرات به اردوی تیم ملی در مشهد نیز اضافه شد تا انتقادات استقلالی‌ها همچنان ادامه داشته باشد. آنها مدعی‌اند دقیقاً زمانی که تیم ملی به سئول رفته بود تا مسابقه‌ای حساس برگزار کند، مربی پرسپولیسی این تیم در دبی مشغول تفریح بود و فدراسیون هم هیچ واکنشی نسبت به این مسئله از خود نشان نداد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.