پشت پرده اخراج گلر پرسپولیس؛ ماجرایی که کار دست لک داد

حامد لک این روزها بازیکن مغضوب یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسیی هاست که فصل کابوس‌واری را پشت‌سر می گذارد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، دروازه‌بان شماره 81 پرسپولیس با تصمیم گل‌محمدی از لیست بازی با تیم هوادار نیز خط خورد. پیش از آن اما سرمربی پرسپولیس این دروازه‌بان را کنار گذاشت. برخی رسانه‌ها نوشتند جرو بحث حامد لک و یحیی گل‌محمدی در جریان دیدار دوستانه با تیم امید که به برتری 3-یک شاگردان مهدوی‌کیا انجامید عامل اصلی این ماجرا بوده درحالی که اصل ماجرا براساس شنیده‌ها به یک روز پس از دیدار دوستانه با تیم امید بازمی‌گردد. روز بازی تدارکاتی حامد لک باز هم گل بدی می‌خورد که سرمربی پرسپولیس بلافاصله او را از بیرون کشیده و احمد گوهری را به زمین می‌فرستد. ظاهراً این موضوع به مذاق حامد لک خوش نمی‌آید اما این دروازه‌بان چیز خاصی به سرمربی نمی‌گوید گرچه برخورد جالبی هم با احمد گوهری ندارد!

این مطالب را هم از دست ندهید:

فردای این دیدار حامد لک در تمرین پرسپولیس نزد گل‌محمدی رفته و پس از گفت‌وگوی کوتاه کار به جروبحث و بگو مگو کشیده می‌شود. سرمربی پرسپولیس نیز او را اخراج کرده و اجازه حضور در تمرینات گروهی را دیگر نمی‌دهد. این درحالیست که قرارداد لک با اصرار و نظر مستقیم یحیی به تازگی تمدید شد. سرمربی پرسپولیس که اعتقاد زیادی به این دروازه‌بان دارد (‌یا اینکه داشت!) از باشگاه خواست قراردادش را تمدید کنند و او یک سال دیگر این قرارداد را تمدید کرد.

یحیی گل‌محمدی برای آنکه خیال حامد لک را از نتراشیدن رقیب بزرگ یا حضور یک گلر ملی‌پوش یا نامدار راحت کند چنین تصمیمی گرفت بلکه جلوی اشتباهات فنی او را بگیرد اما زهی خیال باطل!

اشتباهات سریالی حامد لک ادامه پیدا کرد و در دیدار با صنعت نفت آبادان به اوج رسید تا گل‌محمدی تصمیم نهایی خود را گرفته و حتی در دربی از احمد گوهری تازه‌وارد استفاده کند.

تصمیمی که به نظر می‌رسد حامد لک را در شرایطی برزخی قرار داده تا طغیان کند. طغیانی که به نظر می‌رسد بیش از همه خود حامد لک در آن مقصر باشد. بهترین دروازه‌بان سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در لیگ بیست‌ویکم به شدت نزول کرده و هواداران پرسپولیس نیز او و داوود فنایی را مقصر می‌دانند.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت حامد لک و قرارداد جدیدش با پرسپولیس در پایان فصل جاری به کجا کشیده خواهد شد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.