نماینده مجلس: هم‌گروهی با استکبار جهانی و روباه پیر را به فال نیک می‌گیریم/ ان‌شاءالله برد قاطع تیم ملی

نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس با بیان این‌که همگروهی تیم ملی با استکبار جهانی و روباه پیر انگلیس را به فال نیک می‌گیریم، ابراز امیدواری کرد این مقابله با پیروزی قاطع تیم ملی همراه باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، بخش‌هایی از نطق میان‌دستور محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) را به نقل از ایسنا می‌خوانید:

  • هم‌گروه شدن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را با استکبار جهانی و روباه پیر انگلیس به فال نیک می‌گیریم. ان‌شاءالله این مقابله به پیروزی قاطع تیم ملی ایران منتهی شود.
  •  قریب دو سال از عمر این مجلس گذشت که با اقدامات شایسته‌ای همچون قانون امنیت قضایی، قانون حمایت از جهش تولید دانش‌بنیان، قانون صدور مجوزهای کسب‌وکار، قانون جمعیت و خانواده و قانون بودجه‌ای که طلیعه محرومیت‌زدایی را در آن ملاحظه می‌کنیم همراه بود.
  •  خوب است درباره کارهای برزمین‌مانده و کارآمدی برخی قوانین از خود سوال کنیم و باید مرور کنیم که چه نتیجه‌ای داشته و در آینده چه باید کرد. چرا برخی از قول‌هایی که به مردم دادیم بر زمین مانده است؟ طرح شفافیت شعار مجلس انقلابی بود، هر چند امروز آقای قالیباف قول دادند طرح شفافیت آرا به صحن علنی بیاید اما این سوال بی‌پاسخ را با رای قاطع پاسخ مثبت دهید و موکلینی که به ما رای دادند را خوشحال کنیم.
  •  تکلیف قانون اعاده اموال مسئولین مصوب مجلس دهم چه شد؟ به عقیده کارشناسان قرار بود این قانون ۳۰۰هزار میلیارد از اموال به تاراج رفته را به بیت‌المال برگردند. هر چند دستورالعمل این قانون توسط ریاست قوه قضائیه ابلاغ شد اما امروز از آقای اژه‌ای می‌خواهیم که به مجلس بیایند و میزان اموالی که بر اساس این قانون باید به بیت‌المال برگردد را به مجلس دهد. مجلس پیگیر اجرای کامل این قانون است.
  •  {در خصوص مسائل حوزه انتخابیه و در تذکر به وزیر بهداشت} شهرستان خمینی‌شهر با ۴۰۰هزار نفر جمعیت فاقد دستگاه ام‌آرآی است و در برخی شهرستان‌های همجوار با اصفهان وضعیت بهداشتی بسیار نامناسب است.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.