دردسر استقلالی‌ها در پایان لیگ؛ پایان قرارداد ۹ ستاره آبی‌پوش

یکی از معضلات استقلال در فصول اخیر تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم در پایان مسابقات بوده و این موضوع همیشه سرمربیان این تیم را با دردسر مواجه کرده است.

به گزارش تازه نیوز، استقلال در سال‌های اخیر ستاره‌هایی چون تیام، امید ابراهیمی، مجید حسینی، مهدی قایدی، جباروف، مسعود ریگی و… را در نقل و انتقالات از دست داد و همین مسئله باعث می‌شد تا مربیان جدید این تیم برای بستن تیمی قوی دچار مشکل شوند.

رفتن چهره‌های سرشناس

در پایان این فصل هم استقلال با دردسر اتمام قرارداد بازیکنانش مواجه خواهد شد. اگرچه فرهاد مجیدی در ابتدای این فصل با ورود مستقیم به نقل و انتقالات استقلال عامل ماندن بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، حسین حسینی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و اضافه شدن بازیکنانی مثل قاسمی‌نژاد، سلمانی، نیک‌نفس، یامگا و ژستد شد اما تعدادی از بازیکنان استقلال در پایان فصل قرارداشان با این باشگاه به پایان می‌رسد.

وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سعید مهری، آرمان رمضانی، عارف غلامی، حسین مرادمند، روزبه چشمی و سیلوای برزیلی بازیکنانی هستند که تنها تا پایان لیگ بیست‌ویکم با استقلال قرارداد دارند و می‌توانند از این تیم جدا شوند. سیلوا به تازگی و تا پایان همین فصل با استقلال قرارداد کوتاه مدت بست و چشمی نیز در هفته‌های ابتدایی لیگ با قرارداد یک ساله به این تیم اضافه شد. حسین مرادمند هم مدافعی است که در صورت بازگشت به استقلال تنها تا پایان همین فصل با این باشگاه قراردا دارد.

مردان ماندگار

بازیکنانی چون علیرضا رضایی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده، ژستد، یامگا، آمانوف، رضا آذری و سبحان خاقانی با استقلال قرارداد دارند و فصل آینده هم در این تیم حضور دارند. به این ترتیب باشگاه استقلال برای حفظ 9 ستاره تأثیرگذار تیمش باید اقدامات لازم را انجام بدهد هر چند مجیدی هنوز در خصوص فصل آینده تصمیم‌گیری خاصی انجام نداده است. در این بین نفراتی چون آرش رضاوند و امین قاسمی‌نژاد در نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شدند که بازگشت آنها منوط به درخواست سرمربی این تیم است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.