در آغاز بازگشایی دوباره مدارس یک معلم سر دانش‌آموز را شکست! +عکس

یک دانش‌آموز در کلاس درس بر اثر تنبیه معلم از ناحیه سر مجروح شد.

به گزارش تازه‌نیوز، فرماندار اشنویه گفت: روز گذشته یک دانش‌آموز اشنویه‌ای بر اثر تنبیه معلم از ناحیه سر مجروح شد. این دانش‌آموز به‌خاطر برخورد شیء سخت از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه ادامه داد: موضوع در دست اقدام و پیگیری بوده و با معلم خاطی برخورد قانونی صورت می‌گیرد. قانون اجازه تنبیه بدنی دانش‌آموز را به هیچ عنوان به معلمان و مربیان مدارس نمی‌دهد.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، ترابی در تماس تلفنی با پدر دانش‌آموز با او ابراز همدردی کرد و بر پی‌گیری موضوع از مراجع قانونی قول داد. او گفت: پس از این حادثه دانش‌آموز مذکور تحت مداوا قرار گرفت و هم‌اکنون حال عمومی وی مساعد گزارش شده است و در همین راستا به رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشنویه دستور داده شد که نسبت به بررسی موضوع و معرفی فرد خاطی به مراجع قانونی اقدام لازم را انجام دهد.

۱ نظر
  1. email@gmail.com

    به به به به !!! چه کشور گل و بلبلی داریم هر روز تازه تر از تازه تری برای مردم بدبخت شده ایران با قوانین و دستورالعمل ها و مصوبات و صدها چرندیات و جفنگیات دیگه ایجاد میفرمایند !!!
    وجود فقر و بی عدالتی و سیاست زدگی همه جانبه و فشارهای کمرشکن و بروز خشم و آسیب های روحی و روانی حاصل از آن برای مردم نتیجه ای جز این هم ندارد که هر روز حوادث مشابه این را می بینیم و میشنویم.

    • توضیح تازه‌نیوز: بخش‌هایی از این پیام به دلیل محتوای توهین‌آمیز حذف شده است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.