پیشکسوت پرسپولیس: گل‌محمدی فقط به پرچم‌سازی زیمباوه نباخته است/ آخر فصل می‌فهمید دل یحیی با کجاست!

وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی نه خودت چیزی داشتی به این تیم اضافه کنی و نه دستیارانت بلکه فقط در این مدت تیم را ضعیف و ضعیف‌تر کردید.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از خبرورزشی، وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک و حذف از گردونه مسابقات جام حذفی مصاحبه‌ای کرده که می‌خوانید.

در همین ارتباط: پرسپولیس ۲-۳ آلومینیوم/ پرسپولیس از جام حذفی هم جا ماند/ خداحافظی یحیی گل‌محمدی؟

دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی کردید؟
این بازی دیگر نیازی به ارزیابی نداشت! پرسپولیس بد بود و حذف شد. متاسفانه خریدهای خارجی پرسپولیس به هیچ دردی نمی‌خورند. عقب و جلوی تیم را به ازبک‌ها دادند تا همین دو بازیکن تیم را از هر نظر زمین بزنند. آقا وحدت فقط خودش به پرسپولیس گل نزد. دیگر کم مانده بود پیراهن تیم آلومینیوم را تنش کنند تا برای آن‌ها بازی کند. در واقع پرسپولیس منهای این دو بازیکن، ۹ نفره بازی می‌کرد. تمیروف هم خوب نبود. این بازیکن نه تنها در این بازی خوب نبود بلکه از وقتی به پرسپولیس آمد هیچ کار مثبتی نکرده است. بهترین فرصت‌هایش در بازی دربی بود که معلوم نبود چه کار می‌کرد. شرق را غرب می‌دید و شمال را جنوب! کلاً معلوم نیست چه کسی این دوتا بازیکن را به پرسپولیس آورده تا به این شکل تیم را نابود کنند.

اما پرسپولیس خیلی زود به گل رسید؟
بله! بازی در ابتدا خوب بود. پرسپولیس هم زود به گل رسید ولی وقتی برنامه‌ای برای دفاع نداشته باشید به مشکل می‌خورید. نمی‌دانم به این دو بازیکن ازبکستانی شام و ناهار چه چیزی می‌دهند که جان ندارند فوتبال بازی کنند. یکی پاس رو به عقب نمی‌تواند بدهد آن یکی پاس رو به جلو!

کارشناسان داوری گفته‌اند پنالتی پرسپولیس اشتباه بوده. نظر شما چیست؟
من هم فکر می‌کنم پنالتی نبود. فقط یک شادی موقت را به هواداران پرسپولیس تقدیم کرد. تیم باید خودش بتواند گل بزند نه این‌که منتظر اشتباه داور بنشیند. در کل بازی خوب نبود و حال همه پرسپولیسی‌های کشور را گرفت. من که بازی تمام شد از این بخت اعصابم بهم ریخت و تلویزیون را خاموش کردم تا بخوابم.

این مطالب را هم ببینید:

چطور؟
از آن طرف در لیگ برتر ۶ امتیاز از صدر جدول عقبیم، سوپرجام را هم که واگذار کردیم. قبل از شروع فصل که این نتایج را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردیم و به الهلال باختیم. یحیی گل‌محمدی فقط به تیم پرچم‌سازی زیمباوه نباخته وگرنه کسی که مقابل تیم هوادار تازه لیگ‌برتری شده رفت و برگشت ۴ امتیاز از دست می‌دهد تیمش نباید هم برنده شود. پس این همه بازیکن در ابتدای فصل خریدید چه شد!

در دقایق پایانی بازی یک خطای دست درون محوطه آلومینیوم رخ داد که کارشناسان داوری معتقدند داور بازی باید پنالتی می‌گرفت. درباره این صحنه حرفی دارید؟
ندارم! وقتی شما در جریان بازی فرصت‌سوزی می‌کنید و گل نمی‌زنید دیگر نمی‌توانید به این قبیل مسائل ایراد بگیرید. پرسپولیس جان نداشت. به خصوص در نیمه دوم فوتبال ضعیفی را به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد دل یحیی دیگر با این تیم نیست. نه خودش نه همکارانش در کادر فنی چیزی برای اضافه کردن به این تیم ندارند. وقتی شما دلتان با تیم نباشد همین می‌شود.

دل یحیی گل محمدی با کجاست؟
چیزی به پایان فصل نمانده و به زودی مشخص می‌شود.

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.