عصبانی شدن رامبدجوان از قیچی‌کردن موی دانش‌آموزان

رامبد جوان در حمله‌ای تند به معلمی که فیلم قیچی کردن موهای دانش‌آموزانش در فضای مجازی سر و صدا به‌پا کرد، یادداشتی نوشت.

به گزارش تازه نیوز، رامبد جوان در پستی اینستاگرامی به انتشار فیلمی از قیچی کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه، واکنش نشان داد.

او در انتقاد تند از معلمی که دست به این کار زده است، نوشت: خجالت بکش آقای کم‌هوش و کم‌سواد و وحشی. این‌ها شاید پروفسور سمیعی و استاد شفیعی کدکنی و استاد شجریان و استاد علی دایی و استاد فیروز نادری هستند که این‌قدر ساکت و مظلوم زیر دست‌ها و نگاه ابله و حقیر تو قرار گرفتن. واااای به حال مملکتمون وااااای به حال آیندمون.

رفتار ناهنجار با دانش‌آموزان به بهانه انضباط در برخی از مدرسه‌های کشورمان، هنوز با معیارهای تربیتی و آموزشی روز جهان، فرسنگ‌ها فاصله دارد که نیازمند یک بازنگری جدی است.

پست رامبد جوان قیچی کردن موی دانش آموزان

3 نظر
  1. وحید

    با سلام
    من یه سوال دارم . همه ابزار تنبیه معلم گرفتید قبول جایگزین چی ….. یعنی همه سمیعی اند اونی که به مانند بک سیب پوسیده یک جماعتی رو نابود میکنه چه کنم من معلم کتک که نه اخراج که نه تحقیر که نه پس یه جعبه سیب همه می گندد . شما به جای ما چه می کنید …. می دونید تو قرن جدید همین امروز تو یعضی مدرسه ها تعدادی دانش آموز شپش دارند . خوب چه می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یک بار دیگر زندگی سمیعی ها و فیروزی ها را بخوانید یه قسمت هایی جا افتاده همه نتیجه را دیدید مسیر رسیدن و سختی ها رو هیچکدام ندیدید ……؟؟؟؟؟؟؟؟
    آموزش و چرورش را دریابید اتفاقا بر لب گود نشستن و لنگش کن گفتن که کاری ندارد بسم الله آستین بالا بزنید …. . تا از این دیرتر نشده ……

  2. ناشناس

    سلام آقای جوان ما از شما تشکر می کنیم به خاطر برنامه ای که می سازید. پولهای هنگفت بدست می آورید نوش جانتان
    از فضای مدرسه ها اطلاع دارید
    از وضعیت بهداشتی که برخی والدین فرزندشونو راهی مدرسه می کنن اطلاع ندارین. بله شما در فضایی زندگی می کنید که همیشه همه چی براتون آماده است. شادین. پول دارین. مشکل معیشتی ندارین رفاه کامل
    ولی برای همه دانش آموزا اینطور نیست فرهنگها متفاوت. سئولین مدرسه نمیتونن همه دانش آمورا رو شپش به سر به خانواده ها تحویل بدن و خیلی مسائل دیگه
    این موضوع وظیفه والدین هست نه ناظم مدرسه ولی ناچارا خودشون انجام میدن
    با تمام احترامی که برای شما قائلم فکر میکنم شما سواد نمیدونین

  3. سروش

    این چیزی که این دو نفر قبلی گفتن، دقیقن چه ربطی به ماجرا داشت؟؟ بچه‌ها شپش دارن چون رفاه ندارن و خانواده‌هاشون پول ندارن و مثل رامبد جوان شاد نیستن؟؟ اوکی! حالا توی حیاط جلوی بقیه دوستاشون هم باید تحقیر شن؟
    مگه کسی گفت چرا این آقای به‌اصطلاح معلم به شپش موی سر بچه‌ها کار داشته؟؟؟ الان اون آقا با قیچی‌ش شپشا رو نابود کرد؟؟؟
    کسی نگفته باید ابزار تنبیه رو از معلم و مدرسه گرفت، اتفاقن تنبیه لازمه، ولی تنبیه هرگز مساوی با توهین یا تحقیر نباید باشه! ابزار تنبیه هم قیچی یا شلنگ یا سیلی و کتک نیست! کسی که درس نمی‌خونه باید نمره‌اش کم شه یا کسی که مشکل انضباطی داره باید از کلاس محروم شه یا کسی که خطر سلامتی برای خودش یا بقیه دوستاش داره باید از ورود به کلاس و مدرسه منع شه! خلاصه که اگر اون بچه امکان نظافت در خونه و کوتاه‌کردن موهاشو داره، قطعن راهش توهین وسط حیاط و جلوی بقیه نیست! شاید بهتره کنار کشیده بشه و تا پایان روز سرِ کلاس نره، و بدونه اگر فردا همین‌طوری بیاد بازهم از ورود به کلاس محرومه. اگر به‌قول شما پول نداره رفاه نداره و حموم نداره، بازم اون قیچی و تحقیر چیزیو عوض نمی‌کنه!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.