از چند بازیکن استقلال شکایت کردیم!

کمیته داوران تنها صحبت‌های فرهاد مجیدی را به کمیته انضباطی ارائه نداده و از چند بازیکن دیگر استقلال هم به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

به گزارش تازه نیوز، این شکایت‌ها به خاطر اظهارات آنها در مورد داوری بازی با نساجی بوده است. این خبر از سوی خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران اعلام شد. او در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او وریا غفوری بوده، گفت: «من حرف‌های غفوری را نخواندم اما صحبت‌های چند نفر دیگر از بازیکنان استقلال به دست‌مان رسیده که گزارش‌های آنها هم به کمیته انضباطی ارسال شده است.»

رئیس کمیته داوران درخصوص داوری امیر عرب‌براقی در بازی استقلال- نساجی این چنین توضیح داد: «بدون هیچ‌گونه حب و بغضی می‌گویم داور در این بازی با صلابت کار کرد و یکی از بهترین قضاوت‌هایش بود. آرمان رمضانی قبل از ضربه مدافع نساجی را هل داد و او هم به دروازه‌بان نساجی برخورد کرد. اگر هر آدم منصفی این صحنه را ببیند، متوجه می‌شود که گل خطا بوده است. حرف‌های مجیدی در نشست خبری ناصواب بود و اگر خود او بعد از یک روز صحنه را دوباره می‌دید، متوجه می‌شد گل بازیکنش خطا بوده و این حرف‌ها را هم نمی‌زد. عرب‌براقی در این بازی قضاوت خوبی داشت. نه تنها داور در این دیدار حتی سیدعلی هم در دربی قضاوت خوبی انجام داد.»

خداداد افشاریان در مورد واکنش‌های فرهاد مجیدی و علی خسروی هم اینچنین گفت: «خسروی در صفحه شخصی‌اش به عنوان یک شخص حقیقی مطالبی زده، نه در جایگاه حقوقی اما قبول دارم که نظرات او در صفحه شخصی بازتاب زیادی پیدا می‌کند. به نظر من در این ماجرا مجیدی هم باید خویشتنداری می‌کرد. باز هم می‌گویم هیچ کدام از این صحبت‌ها کمکی به داوری نمی‌کند. همه ما باید برای آرامش به داوران کمک کنیم و نباید با زدن برخی حرف‌ها و عکس‌العمل‌ها تنش‌ها را بیشتر کنیم. این تنش‌ها کمکی به ما نمی‌کند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.