آدم ربایی در پارک؛ دختر دانشجو در پایتخت از چنگ آدم‌ربا گریخت!

دختر جوان وقتی برای غذا دادن به حیوانات به پارکی در غرب پایتخت رفته بود، هدف حمله بی‌رحمانه مردی شرور قرار گرفت اما در جدال با او موفق شد نقشه وی برای آدم‌ربایی را ناکام بگذارد.

به گزارش تازه‌نیوز، پنجم فروردین ماه، دختر دانشجویی به پارکی در غرب پایتخت رفت تا به گربه‌های پارک غذا بدهد. ناگهان مردی جوان به سمت او هجوم برد و قصد داشت تا او را ربوده و از پارک خارج کند. اما دختر جوان شروع کرد به داد و فریاد راه انداختن و درخواست کمک کردن. در این شرایط مرد مهاجم، دختر جوان را مورد ضرب و شتم قرار داد و به طرز وحشیانه‌ای موهای او را کشید تا وی را با خودش ببرد. افرادی که در آن حوالی بودند با شنیدن فریاد دختر به کمک او شتافتند و دیدند که وی با مردی درگیر است. مرد، بی‌رحمانه دختر جوان را کتک می‌زد و موهایش را می‌کشید اما دختر با مشت و لگد به‌دست و پای مرد مهاجم می‌کوبید و مقاومت می‌کرد. شاهدان به سمت مرد مهاجم رفتند تا او را گیر بیندازند اما وی که خود را در یک قدمی دستگیری می‌دید دست از جدال با دختر جوان برداشت و فرار کرد.

به نقل از همشهری، گزارش این حادثه به پلیس اعلام شد و مأموران در محل حادثه حضور یافتند. دختر جوان که به‌شدت زخمی شده و ترسیده بود به مأموران گفت: من اصلا مرد مهاجم را نمی‌شناختم. من فعال محیط‌زیست و حامی حیوانات هستم که معمولا به پارک‌های مختلف می‌روم و به حیوانات غذا می‌دهم و یا اگر بیمار باشند و نیاز به درمان داشته باشند آنها را به دامپزشکی می‌برم. امروز صبح هم مانند همیشه به پارک رفتم که ناگهان مرد ناشناس به سمتم هجوم آورد.

او فحاشی می‌کرد و قصد داشت مرا با خودش ببرد. با زور و تهدید قصد ربودن مرا داشت که حتی در جدال با او بخشی از موهای سرم کنده شد و به‌شدت آسیب دیدم. اگر مقاومت نمی‌کردم و شاهدان نمی‌رسیدند، خدا می‌داند قرار بود چه بلایی برسرم بیاید. با ثبت این شکایت، مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را برای بازداشت متهم فراری آغاز کردند. برای به‌دست آوردن هویت وی، ابتدا چهره نگاری با کمک شاکی و شاهدان انجام شد و بعد مأموران به بررسی تصاویر دوربین مداربسته اطراف پارک پرداختند تا اینکه تصویر متهم به‌دست آمد. کارآگاهان در گام بعدی به بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار پرداختند و مشخص شد که متهم مردی سابقه‌دار است. او یکی از اشرار سطح دو پلیس آگاهی تهران بود که پیش از این به اتهام شرارت و درگیری بازداشت شده و به زندان رفته بود.

با این سرنخ مأموران پاتوق‌های شرور سابقه‌دار را زیرنظر گرفتند تا اینکه وی شناسایی و دستگیر شد. او اما در بازجویی‌ها حمله به دختر جوان و ضرب و شتم او را انکار کرد و گفت: به اشتباه دستگیر شده و روز حادثه در غرب تهران نبوده است. اگرچه او منکر هرگونه جرمی بود اما دختر جوان و شاهدان در اداره پلیس تهران حاضر شده و مرد شرور را شناسایی کردند. شاهدان در مواجهه حضوری با متهم اعلام کردند که وی فردی بود که روز حادثه به سمت دختر جوان هجوم برده و با بی‌رحمی او را زخمی کرده. حتی دختر جوان هم اعلام کرد که شکی ندارد وی همان مهاجمی بوده که قصد ربودنش را داشته است. حتی تصویر دوربین‌های مداربسته نیز این موضوع را تأیید می‌کرد. با وجود این، شرور سابقه‌دار به طرز عجیبی خودش را بی گناه می‌دانست اما بازپرس جنایی تهران با توجه به شواهد موجود دستور بازداشت وی را صادر کرد و متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی جرایم احتمالی دیگر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.