پیشنهاد ۲۸ میلیاردی ملی‌پوش پرسپولیس را وسوسه کرد!

یک خبرنگار قطری از مذاکرات الاهلی و العربی این کشور با میلاد سرلک خبر داد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، چند روز پیش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نظر باشگاه برای ادامه همکاری با بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت تیم، از سرلک به عنوان یکی از اهداف برای تمدید قرارداد یاد کرده است. مدیرعامل پرسپولیس در این زمینه اعلام کرد که مذاکراتی با او به صورت شفاهی انجام شده است و علیرغم بحث‌هایی که درباره لژیونر شدن سرلک وجود داشته، آنها به توافق نسبی مناسبی برای تمدید قرارداد نزدیک شده اند.

پرسپولیس در حال حاضر در پست هافبک دفاعی، کمال کامیابی نیا، رضا اسدی، میلاد سرلک و محمد شریفی را در اختیار دارد که از این جمع جدایی رضا اسدی قطعی شده است. این هافبک پرسروصدا فصل آینده راهی شرق آسیا می‌شود و حالا گفته می‌شود میلاد سرلک پیشنهادی یک میلیون دلاری از قطر درجیب دارد.

یک میلیون دلار در بازار امروز ایران رقمی حدود ۲۸ میلیارد تومان می‌شود که مبلغ هنگفتی است. باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان قادر نیست حریف این پیشنهاد یک میلیون دلاری شود و به احتمال ۹۹ درصد راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد.

نهایت پولی که باشگاه پرسپولیس بتواند به میلاد سرلک پرداخت کند یک پنجم این مبلغ است و بعید می‌دانیم شماره ۱۰ راضی به تمدید شود. جدایی میلاد سرلک می‌تواند چالش جدیدی برای یحیی گل محمدی باشد که بهترین هافبک میانی خودش را در فصل آینده دراختیار نخواهد داشت. در این رابطه شنیدیم احتمال کوچ میلاد سرلک به الاهلی قطر بیشتر از العربی است چرا که این تیم با دو ملی پوش ایرانی دیگر نیز مذاکراتی داشته است.

الاهلی به محمد حسین کنعانی زادگان بهترین مدافع فصل خود پیشنهاد تمدید داده است. مسئولان این باشگاه ظاهرا به شجاع خلیل زاده نیز پیشنهاد داده اند به زوج خود در تیم ملی ایران ملحق شود.

به این ترتیب الاهلی قصد دارد زوج کم اشتباه خط دفاع تیم ملی ایران را برای ترمیم خط دفاع خود جذب کند و حالا به دنبال میلاد سرلک است. پیشنهاد یک میلیون دلاری و وسوسه کننده الاهلی قطر می‌تواند ضلع سوم مثلث ایرانی این تیم را برای فصل آینده کامل کند.

حالا پرسش اینجاست: میلاد سرلک چه قولی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داده است؟ شاید هم رضا درویش هم مثل جعفر سمیعی بیش از اندازه خوش بین است و ماجرای احمد نوراللهی را به خاطر نمی‌آورد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.