مدافع ملی‌پوش دوباره پرسپولیسی‌ها را پیچاند!

شجاع خلیل‌زاده برای آنکه بار دیگر مقابل هواداران پرسپولیس قرار نگیرد یک سال به قراردادش با الریان افزود!

به گزارش تازه نیوز، خبرنگار قطری ساعتی پیش اعلام کرد که شجاع خلیل زاده به دلیل پایان قراردادش با الریان مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد. این در حالی است که مدافع سابق پرسپولیس مدعی شده بود قراردادی سه ساله با الریان داشته که یکسال از آن باقی مانده است!

در همین ارتباط: خبر بد برای یحیی؛ گزینه پرسپولیس در قطر ماندنی شد

خلیل زاده که ۲ سال پیش حضور رسول پناه در پرسپولیس را بهانه ترک این تیم اعلام کرده بود در تابستان ۹۹ با عقد قراردادی ۲ ساله راهی الریان شد. قراردادی که مستندات آن در رسانه‌های قطری هم منتشر شد و با یک سرچ ساده قابل دسترس است.

با این حال خلیل زاده که طی ماه‌های اخیر بارها از حضور دوباره اش در پرسپولیس خبر داده بود گفته می‌شود با الاهلی به توافق رسیده است و فصل آینده هم برای این تیم به میدان خواهد رفت. این همان اتفاقی است که ممکن است او را دوباره روبه روی هواداران پرسپولیس قرار بدهد. شجاع ۲ فصل قبل بعد از جدایی از جمع سرخ‌ها اعلام کرد مجبور به این اقدام شده است چرا که با حضور مدیری مانند رسول پناه او نمی‌توانسته به در این تیم بماند.

حالا به نظر می‌رسد مدافع سابق سرخ‌ها برای اینکه دوباره مقابل هواداران پرسپولیس قرار نگیرد توپ را در زمین الریان انداخته است تا به این ترتیب در حالی که همه چیز مهیای حضورش در جمع سرخ‌هاست باز هم در قطر ماندگار شود.

پیش از این هم مشخص بود تا زمانی که بازیکنان ایرانی در لیگ امارات و قطر مشتریان دست به نقد دارند و می‌توانند به دلار قرارداد ببنند دلیلی برای حضورشان در لیگ برتر ایران نمی‌بینند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.