رسوایی بزرگ برای امبر هرد؛ بنا به شهادت پلیس خانم بازیگر قربانی خشونت خانگی نیست!

در نهمین روز از دادگاه جنجالی جانی دپ و امبر هرد ، تارا لی رابرتز که مدیر املاک جانی دپ در باهاماست درباره حادثه‌ای گفت که زمانی که این زوج در این جزیره بودند اتفاق افتاد و یک پلیس درباره مصدومیت هرد شهادت داد.

به گزارش تازه‌نیوز، جانی دپ در سال ۲۰۱۴ به تجویز پزشک برای ترک اعتیاد به ملک خود در باهاما رفته بود. خانم رابرتز به دادگاه گفت امبر به دنبال جانی به دفترش رفته بود و او شنید که امبر گفت: «متاسفم، لطفا برگرد به خانه.» جانی سپس بیرون رفت و سوار یک ماشین شد اما امبر جلوی ماشین ایستاد تا او را متوقف کند. او به دادگاه گفت امبر در نهایت سوار خودرو شد و این زوج به خانه برگشتند و خودش هم با خودرویی دیگر به دنبال آنها رفت.

وقتی به خانه رسیدند خانم رابرتز صدای جر و بحث این دو را شنید که در آن امبر به جانی گفت: «تو یک بازیگر از کار افتاده‌ای… یک پیرمرد چاق که تنها خواهی مُرد.» خانم رابرتز گفت جانی پاسخ داد:‌ «تو منو با یک قوطی زدی.» او گفت امبر یک بطری در دست داشت و حواسش نبود که رابرتز در حال تماشای این صحنه‌هاست. خانم رابرتز گفت امبر لباس‌های جانی را چنگ می‌گرفت و سعی می‌کرد او را هل دهد. اما جانی واکنشی نشان نمی‌داد و بی‌حرکت آنجا ایستاده بود.

رابرتز گفت او و همراهش سرآخر این زوج هالیوودی را از هم جدا کردند و او سپس جانی را به یک کافه برد. در آنجا خانم رابرتز متوجه کبودی بینی جانی شد و یک کیسه یخ به او داد و جانی بقیه صبح را روی مبل کافه خوابید. او گفت نشانی از جراحت در امبر ندید.

شاهد بعدی ملیسا سائنز، افسر پلیس لس آنجلس بود که پس از مشاجره جانی دپ و امبر هرد در ۲۱ می ۲۰۱۶ در پنت هاوس این زوج حاضر شده بود. این افسر پلیس گفت: «آثار روی صورت امبر با گریه مطابقت داشت و نه ضربه ناشی از پرتاب تلفن همراه و او قربانی خشونت خانگی نیست.»

ملیسا سائنز در شهادتی از پیش ضبط‌شده به دادگاه گفت هر روز به محل حوادث تماس‌های خشونت خانگی زیادی می‌رود و تا زمان حاضر شدن در منزل امبر و جانی در حدود ۱۰۰ پرونده خشونت خانگی شرکت کرده بود. او گفت زمانی که به همراه یک افسر پلیس دیگر در محل حاضر شد جانی در آپارتمان حضور نداشت و هیچ یادداشت، عکس یا چیزی از محل حادثه ادعایی ضبط نشد.

این افسر پلیس گفت هرد گریه می‌کرد و هنگام حرف زدن با ما تماس چشمی برقرار نمی‌کرد. او همچنین گفت هیچ چیز غیرعادی، شکسته‌شده یا آسیب‌دیده در آپارتمان این زوج مشاهده نکرد. هنگامی که از سائنز درباره قرمزی صورت هرد در عکس‌ها پرسیده شد او گفت به نظرش این عکس‌ها بیشتر با گریه مطابقت دارند و به نظر نمی‌رسد آسیب ناشی از ضربه تلفن همراه باشد.

این موضوع به دنبال ادعای دکتر شنون کوری، روانشناس بالینی و پزشک بالینی اتفاق افتاد که به دادگاه گفت امبر هرد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت نمایشی است و نقش قربانی را بازی می‌کند. این پزشک گفت: «این یک عامل قابل پیش‌بینی در زنانی است که علیه شریک زندگی خود خشونت اعمال می‌کنند و با تاکتیک حمله فیزیکی و سپس آسیب رساندن به خود از قانون برای دفاع از خود استفاده می‌کنند.»

منبع: روزیاتو

بیشتر در این رابطه بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.