دستور وزارت صمت به خودروسازها: فروش خودرو فوراً متوقف شود! +سند

وزارت صمت طی نامه‌ای به شرکت‌های خودروسازی دستور داد هرگونه فروش خودرو فورا متوقف شود.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از انتشار خبرهایی مبنی بر فروش خودروهای تولید یا مونتاژ داخل از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت، صبح امروز این موضوع طی دستوری به شرکت‌های خودروسازی به‌صورت فوری ابلاغ شد.

در نامه وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز، خطاب به کلیه مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور آمده است: به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مردم و همچنین دستور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جهت ایجاد سامانه یکپارچه فروش خودرو، خواهشمند است ترتیبی اتحاذ گردد تا عرضه خودرو صرفا از طریق سامانه متمرکز که متعاقبا توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

این مطالب را هم ببینید:

دستور وزارت صنعت برای توقف فروش خودرو

در همین راستا، شرکت بهمن‌موتور که طی اطلاعیه‌ای فروش نقدی خودرو ویژه عید فطر را برای چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت از یک هفته پیش‌تر وعده داده بود، روز دوشنبه و با توجه به تغییر تاریخ عید و تعطیلی روز چهارشنبه، فروش مذکور را لغو و سپس در روز سه‌شنبه پیش‌فروش جدیدی را برای امروز، شنبه ۱۷ اردیبهشت وعده داد. متقاضیان که حسب وعده این شرکت از ساعت ۱۰ صبح منتظر بازشدن سایت بودند، پس از ۳۰ دقیقه معطلی با پیام لغو برنامه فروش با دستور وزارت صنعت مواجه شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.