ماجرای تیراندازی امروز خیابان طالقانی پایتخت چه بود؟/ ۴کشته و ۴مجروح در پایان درگیری!

در پایان حادثه خیابان طالقانی، ۲ نفر زخمی و ۲ پلیس مجروح شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر را به قتل رسانده و ۲ نفر زخمی  شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه  کرده و از محل متواری می‌شود.

به نقل از رکنا، رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که  به سمت ماموران و شهروندان شلیک می نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد. این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام می باشد. در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است  انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.