کتایون ریاحی جزئیات تعرض سعید پورصمیمی را افشا کرد: ماجرا مربوط به ۲۵ سال پیش است… +عکس

کتایون ریاحی در تازه‌ترین ادعا جزئیاتی از تعرض سعید پورصمیمی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به خودش را افشا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، کتایون ریاحی، بازیگر سینما ساعاتی قبل در یک رشته استوری با انتشار تصویری از سعید پورصمیمی بازیگر فیلم «برادران لیلا» به جنبش من هم/ Me Too پیوست. (اینجا ببینید)

کتایون ریاحی حالا و با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشت: این عکس مربوط به بیست‌وپنج سال پیش است. آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند. من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود، با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است. به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.

این مطالب را از دست ندهید:

پست اینستاگرام کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی

4 نظر
  1. حمید خان

    چرا 25 سال سکوت اختیار کردی خانم بزرگ؟
    چرا همان موقع شکایت نکردی؟ چرا باید بین اینهمه زن و دختر به شما تعرض بشه؟

  2. حسین

    چرا از رابطه اش با فرهاد اصلانی چیزی نمیگوید؟ از فرهاد میترسه؟!

  3. وحید

    آیا دادگاه مجازی صلاحیت قضاوت دارد؟
    امیدوارم این پرونده به دادگاه قضایی بره تا تمام واقعیت مشخص بشه اینکه بخوایم به پشتوانه شبکه های مجازی و با جوسازی دیگران رو متهم کنیم و تخریبشون کنیم به هیچ وجه درست نیست. امیدوارم آقای پورصمیمی این اتهام را در مراجع قضایی پیگیری کند.

  4. Abas55

    درست هست که برای اثبات هر ادعایی باید سند داشت،،ولی الان این کمپین تشکیل شده برای این ادعاها و همه میدانند خانم کتایون ریاحی چقدر آدم باشخصیت و با اخلاقی هستند و امکان نداره بی دلیل به کسی تهمت بزنه..

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.