چرا مردم از دست سلبریتی‌ها عصبانی می‌شوند؟

سلام فرمانده! آبادان تسلیت با طعم ساسی‌مانکن!

رفتار اخیر برخی چهره‌های معروف و به‌اصطلاح سلبریتی در روزهای اخیر با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.

به گزارش تازه نیوز، در حالی که رفتار چهره‌های هنری و ورزشی در ایران همواره زیر ذره‌بین کاربران شبکه‌های اجتماعی است، موضوعات و اتفاقات دو هفته اخیر، این چهره‌ها را مجددا در کانون توجه قرار داده است.

ریزش ساختمان متروپل در آبادان، ضعف اطلاع‌رسانی و نارضایتی مردم از عدم برخورد قاطع با متخلفان در کنار برگزاری جشن سلام فرمانده در تهران و برخی شهرها و اعلام دیرهنگام عزای عمومی از سوی دولت، باعث واکنش چهره‌های مختلف به این اتفاقات و ظهور هشتگ آبادات تسلیت شد. جدای از این مسائل داخلی و ملی، برگزاری جشنواره پرحاشیه کن، حضور برخی چهره‌های سینمایی در این جشنواره و رفتارها و گفتارهای عجیب و دور از انتظار از سوی این سینماگران در کنار حضور یک فیلم سیاه و اهانت‌آمیز نسبت به مردم ایران، مشهد و ساحت قدسی امام رضا علیه السلام، نیز چهره‌های مختلف هنری و ورزشی را درگیر کرد. به این اتفاقات جنبش می‌تو و استوری ناگهانی کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی و حمله به ترانه علیدوستی بابت کمپین ۸۰۰ زن و سکوتش در کن را نیز اضافه کنید؛ ماجرایی عجیب که چند ماهی است سینما را درگیر کرده و دست برقضا از هیچ طرفی هم به سمت برخورد قانونی و دستگاه قضا سوق داده نشده است!

انتقاد و همراهی با مردم از یک‌سو و تعارض منافع و حمله به دولت یا حاکمیت از سوی دیگر باعث شد مردم نیز به عنوان کاربران و همراهان همیشگی چهره‌ها، نسبت به این واکنش‌ها و اظهار نظرات ریز و درشت، واکنش‌های متفاوت و گاه عصبانی بروز دهند.

در این میان اما حضور دو چهره‌ سینمایی و تلویزیونی در جشن عروسی ساسان حیدری یافته معروف به ساسی مانکن، با عصبانیت بسیاری از مردم مواجه شد. در حالی که احسان کرمی چند روز قبل در واکنش به حادثه متروپل آبادان از تعطیلی تئاتری که این روزها در امریکا روی صحنه می‌رود خبر داده بود و برگزاری جشن سلام فرمانده را در این شرایط نقد کرده بود، انتشار تصاویر حضورش در عروسی یک چهره ناسالم دنیای موسیقی که درآمدش از راه قمار و شرط‌بندی و حمایت مستقیم صنعت پورن حاصل شده و حتی فرزند او نیز از تماشا و شنیدن موزیک‌ویدئوهای او منع شده، با تعجب بسیار همراه شد. اتفاقی که تا این لحظه با واکنش و یا اظهار نظر احسان کرمی و همراه او برزو ارجمند مواجه نشده است!

شاید این اولین بار نباشد که برخی چهره‌ها در موقعیت‌های مختلف ژست همراهی با مردم را می‌گیرند و در واقعیت طور دیگری عمل می‌کنند اما حضور در جشن عروسی یکی از مبتذل‌ترین چهره‌های موسیقی که درآمدش ارتباط مستقیمی با تخریب ذهن کودکان و نوجوانان ایرانی دارد، به هیچ وجهی قابل توجیه و توضیح نیست!

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.