حمله کیهان به احسان کرمی؛ دورویی سلبریتی‌ها از آبادان تا لس‌آنجلس!

کیهان از شرکت کردن احسان کرمی، مجری سابق صداوسیما در مراسم عروسی ساسی مانکن، خواننده لس‌آنجلسی انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان نوشت:

تصاویری در فضای مجازی منتشرشده که از پایکوبی یک بازیگر و مجری سابق صداوسـیما در مراسم ازدواج یکی از عناصر ضدفرهنگ و مروج محتوای مستهجن در خارج از کشور حکایت دارد. (اینجا ببینید)

دورویی سلبریتی‌ها از آبادان تا لس‌آنجلس. یک بازیگر و مجری ســابق صداوسیما در حالی به بهانه داغداری برای حادثه آبادان به اجرای سرود «سلام فرمانده» حمله کرد که خودش در لس‌آنجلس در جشن و پایکوبی با یک خواننده مستهجن همراه شده بود. او در تازه‌تریــن مطلــب خــود در شــبکه‌های اجتماعــی با ایــراد به برگزارکنندگان هم‌خوانی سرود موفق و فراگیر «سلام فرمانده»، تلاش نموده تا ایــن هم‌خوانی را در مقابل حادثه متروپل آبــادان قرار دهد. این درحالی اســت که دقیقا در روزی که برای همدردی با مردم عزیز آبادان در سراســر کشــور عزای عمومی اعلام می‌شود، تصاویری در فضای مجازی منتشرشده که از پایکوبی او در مراسم ازدواج یکی از عناصر ضدفرهنگ و مروج محتوای مستهجن در خارج از کشور که اتفاقا در آثارش نسل کودک و نوجوان را نشانه گرفته، حکایت دارد.

البتــه حضور این مجری ســابق در آن مراســم کذایی نشــان داد که در خوشــبینانه‌ترین حالت، دغدغه او مردم آبادان نیست و مانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌های جوزده، اعتراضش کاملا نمایشی، همراه با دوقطبی‌سازی جامعه و پاشــیدن نمک بر زخــم مردم آبادان برای جلب توجه به خودش اســت. در بدبینانه‌ترین حالت نیز می‌توان از اعتقاد درونی او در ستیز با ارزش‌ها تعبیر کرد! او از یک ســو ســرودی را که هدفش ترویج ارزش‌های دینی و ملی بین کودکان و نوجوانان است تقبیح می‌کند و همزمان در مراسم ازدواج عنصری که در پی ترویج مفاهیم زشــت و مســتهجن بین نسل جدید کشور است، شرکت می‌کند.

به عبارتی نیروهای صداوســیمایی که باید در مقابل ساسی‌مانکن‌های ِ پیاده نظام دشمن در جنگ فرهنگی، صف‌آرایی کنند، رفیق گرمابه و گلستان آن‌ها شده‌اند! گویا ژست اپوزیسیون، این روزها برای افرادی که از نردبان آنتن رسانه ملی بالا رفته‌اند، سکه رایج شده است. متاســفانه آنتن و بودجه‌ای که تنها داشته مادی کشور در نبرد رسانه‌ای مقابل دشمن است، در موارد متعددی در اختیار افرادی قرار گرفته و می‌گیرد که اندک اعتقادی به اهداف و مأموریت این رســانه و نظام ندارند و اعتبار به دست آمده از آن را نیز در خدمت جبهه مقابل قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.