رامبد جوان به رائفی‌پور: ما تربیت خانوادگی‌ت رو به عهده می‌گیریم!

رامبد جوان پاسخ بی‌احترامی رائفی پور به جامعه سینمایی را داد.

به گزارش تازه نیوز، رامبد جوان در واکنش به توهین رائفی پور به اهالی سینما در موضوع جنبش می‌تو استوری کنایه‌آمیزی منتشر کرد. رائفی پور در توئیتی به اهالی سینما صفت «دوزاری» داده بود و نوشته بود: «با توجه به آمار بالای تجاوز و تعرض جنسی در سینما و افشاگری های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند کاربردی تر باشه.»

رامبد جوان خطاب به رائفی‌پور این متن را استوری کرد:

آقای علی‌اکبر رائفی‌پور
ما توقع و فرض داریم که آدم‌ها ادب و احترام و خانواده‌دوستی رو سر سفره پدرومادرشون یاد می‌گیرن. حالا که والدین شما رنج این تربیت رو برای شما تحمل نکردن، ما جامعه هنری مخصوصا اهالی سینما این زحمت رو به جون می‌خریم. کفایت می‌کنه دوباره درمورد خانواده محترم سینما این‌طوری اظهارنظر کنین تا به نحو مقتضی تربیت‌تون کنیم.

 

رامبد جوان رائفی پورساعتی پس از انتشار این استوری، رائفی پور در پاسخ به این واکنش در توئیت دیگری از پدرش نوشت که 8سال جنگیده و به رامبد جوان کنایه زد که « پدرم ۸ سال در جبهه بوده و به من گفت وقتی میلیاردها پول از بیت المال باید برای ارزشها جان داد و مبادا برای ایران گفتن میلیاردها تومان خرج کنی اما اما فرزندت را در کانادا به دنیا بیاوری پدرم گفت پسرم کافرباش اما منافق نباش.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.