حمله دولت به قوه قضائیه با حضور برادرِ داماد رئیس‌جمهور!

سایت برادر داماد رئیس جمهور بازهم خبرسازی کرد تا بعد از ماجرای قالیباف و مجلس، این بار علیه قوه قضائیه فضاسازی کند.

به گزارش تازه نیوز، در حالی که تحقیقات مفصلی برای ماجرای ریزش ساختمان متروپل آبادان شروع شده و تیم های مختلفی از دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی پیگیر یافتن مقصران اصلی این حادثه هستند سایت رجانیوز به مدیر مسئولی میثم نیلی (برادر داماد رییسی و دستیار ارشد وزیر ارشاد) خبر فرار استاندار سابق خوزستان از کشور را متتشر کرد.

انتشار این خبر بلافاصله با واکنش خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه مواجه شد چرا که خروج استاندار سابق خوزستان قانونی بوده و بنابه دلایل شخصی صورت گرفته است. در توضیحات قوه قضائیه آمده بود که بررسی‌ها نشان می‌دهد غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان جز مقصران اصلی حادثه متروپل نبوده و در هیچ یک از گزارشها نامش برده نشده ولی سایت رجانیوز که این روزها به عنوان حامی اصلی دولت شناخته می‌شود با متهم ساختن وی، قوه قضاییه را با کلیدواژه “خروج قانونی” عامل فرار او معرفی کرده که ممنوع الخروجش نکرده است. این خط بعد از انتشار خبر در رجا نیوز با بازنشر خبر در خبرگزاری رسمی دولت یعنی ایرنا و برنا ادامه یافت. مدیرعامل ایرنا، سردبیر ساق رجانیوز و البته رئیس دفتر سید ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه است! پس از ایرنا هم خط تخریب قوه قضائیه در توئیتر و تلگرام آغاز شد که شاید برای چندمین بار در یکسال گذشته است که سایت رجانیوز، برخلاف مصلحت دولت نیز خبر مخدودش سفر یکطرفه استاندار خوزستان به امارات را منتشر کرده تا پازل جوسازی علیه قوه قضاییه کامل گردد.

توهین به مرجع تقلید شیعیان جهان آیت الله صافی گلپایگانی، ماجرای تخریب مجلس و قالیباف و حالا هم فضاسازی علیه قوه قضائیه از شیرین‌کاری‌های چندماه گذشته سایت برادرِ داماد رئیس‌جمهور است. این سایت در دولت سیزدهم تذکر هیات نظارت بر مطبوعات را نیز دریافت کرده است!

به نطر می‌رسد تیم رسانه ای دولت، به جای تبیین دستاوردها و حمایت از دولت، سیاست تخریب قوا را در دستور کار دارد و پس از مجلس، حالا نوبت قوه قضاییه است.

سایت رجانیوز، ارگان رسمی جبهه پایداری است که همزمان با دولت اول احمدی‌نژاد فعالیت خود را آغاز کردو اکنون نیز کاملا در اختیار طیف سعید جلیلی است. میثم نیلی به عنوان مدیر مسئول این سایت مسئول انتصابات وزارت ارشاد و بسیاری از عزل و نصب‌های دولتی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.