خانه‌ای که آوار شد؛ نشت گاز در آپارتمان جان ۳نفر را گرفت +عکس قربانیان

به‌دنبال انفجار گاز شهری در خانه‌ای سه طبقه در بخش نوسود شهرستان پاوه در استان کرمانشاه ۳نفر ازجمله زنی جوان و فرزند خردسالش جان باختند.

به گزارش تازه‌نیوز، حدود ساعت ۸:۳۰ پنجشنبه، صدای انفجاری مهیب ساکنان بخش نوسود شهرستان پاوه را به وحشت انداخت. شدت انفجار به حدی بود که خانه‌ای ۳طبقه را ویران کرده بود و همسایه‌ها با دیدن این صحنه به کمک افرادی شتافتند که زیر آوار گرفتار شده بودند. همزمان ماجرا به تیم‌های امدادی نیز گزارش شد و با کمک امدادگران و همسایه‌ها در همان لحظات اولیه پس از حادثه، ۶نفر که زیرآوار مدفون بودند بیرون کشیده شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که متأسفانه ۲نفر از این افراد که زنی جوان به نام دریا و پسر خردسالش به نام روبین بودند، جان باخته‌اند که اجساد آنها به پزشکی قانونی و مجروحان نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

به نقل از همشهری، به‌گفته شاهدان و مجروحان، در زمان حادثه ۸نفر در این ساختمان ۳طبقه حضور داشتند که جست‌وجو برای نجات ۲فرد باقیمانده ادامه یافت و نهایت پیکر نیمه‌جان پنجمین مجروح نیز از زیرآوار بیرون کشیده و با بالگرد به بیمارستان منتقل شد اما امدادگران وقتی به آخرین فرد گرفتار زیر آوار رسیدند که وی جانی در بدن نداشت و به این ترتیب آمار قربانیان این حادثه به ۳نفر رسید.
به‌گفته اردشیر رستمی، فرماندار شهرستان مرزی پاوه، یک نفر از مصدومان حادثه حال وخیمی داشت که توسط بالگرد به بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه اعزام شد و ۴مجروح دیگر در بیمارستان قدس پاوه بستری شدند.
وی افزود: این حادثه به‌دلیل نشت گاز رخ داده و شدت انفجار به حدی بود که به چند خودرو و خانه مجاور نیز خسارت‌هایی وارد شد که جزئیات دقیق خسارات وارد شده در حال بررسی است. براساس این گزارش عملیات آواربرداری در این حادثه ساعت۱۹ پنجشنبه به‌پایان رسید.

قربانیان نشت گاز در پاوه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.