ماجرای خواستگاری بن‌افلک از جنیفر در حمام!/ لوپز: این بهترین دوران زندگی من است

جنیفر لوپز بهترین دوران زندگی‌اش را عشق به بن افلک دانست و گفت: چیزی رضایت‌بخش‌تر از تشکیل خانواده با کسی که عمیقاً دوستش دارم نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، جنیفر لوپز در مورد رابطه عاشقانه‌اش با بن افلک و برنامه این دو برای «تشکیل خانواده» با یکدیگر در یک مصاحبه احساسی سخن گفته و با اشتیاق از «عشق عمیق» خود و افلک به هم گفته است. این خواننده و بازیگر ۵۲ ساله در حالی که در مورد رابطه‌اش با بازیگر سرشناس هالیوودی صحبت می‌کرد نمی‌توانست لبخند را از صورتش دور نگه دارد؛ مصاحبه‌ای که روز پنج‌شنبه با برنامه Good Morning America و شش هفته پس از تایید نامزدی‌اش برای بار دوم با افلک داشت. جنیفر لوپز که اولین بار در سال ۲۰۰۲ با بن افلک اکنون ۴۹ ساله نامزد کرد، تایید کرده است که از زمان بازگشت به رابطه با این ستاره هالیوودی در می ۲۰۲۱ «بهترین دوران زندگی»اش را سپری می‌کند، ۱۷ سال پس از این‌که این دو از هم جدا شده و به نامزدی اولشان پایان دادند.

لوپز در مورد رابطه عاشقانه خود با بن افلک می‌گوید: این بهترین دوران زندگی من است. حرفه‌ام را دوست دارم اما چیزی رضایت‌بخش‌تر از توانایی تشکیل یک خانواده با کسی که عمیقاً دوستش دارم نیست، کسی که به اندازه بسیار زیادی نسبت به خانواده و همدیگر تعهد دارد.

جنیفر لوپز بن افلک

لوپز که از ازدواجش با همسر سابق خود، مارک آنتونی، دو فرزند دارد و در سپتامبر پیش رو مادرخوانده سه فرزند بن افلک با همسر سابقش جنیفر گارنر می‌شود، در ادامه تصریح کرد که او ایده آینده و چیزی که او و افلک می‌توانند بسازند را دوست دارد اما خاطرنشان کرد که دوست دارد از لحظه لذت ببرد و تا جایی که می‌تواند در این موقعیت حضور واقعی داشته باشد.

اما در حالی که لوپز از به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌هایش نسبت به رابطه عاشقانه‌اش با بن افلک به وضوح خوشحال بود، در جریان مصاحبه‌اش در برنامه صبح بخیر آمریکا احساساتی شد وقتی از یک ابتکار اقتصادی ۱۴میلیارد دلاری برای کارآفرینان لاتین‌تبار صحبت کرد؛ این ابتکار با همکاری موسسه گلدمن ساکس و سازامن غیرانتقاعی گرامین آمریکا راه‌اندازی شده و کمک‌های مالی را در اختیار زنان کم‌درآمد لاتین‌تبار قرار می‌دهد که قصد دارند کسب‌وکارهای جدید راه اندازی کنند. جنیفر لوپز که در محله برانکس توسط مهاجرانی پورتوریکویی بزرگ شد به گریه افتاد در حالی که از اهمیت این ابتکار مالی و تاثیر مثبتی صحبت کرد که به باور او می‌تواند روی زندگی افرادی تاثیر داشته باشد که با بی‌عدالتی‌های بسیار مواجه شده‌اند.

وی در حالی که نمی‌توانست اشک‌هایش را کنترل کند گفت: «برایم مهم است. وقتی کمی مسن‌تر می‌شوید معنای پشت چیزها را می‌فهمید و به اندازه کافی شاهد چیزهایی بوده‌اید… دشواری‌های خودتان را داشته‌اید، به اندازه کافی بی‌عدالتی دیده‌اید، انگار این کشور به عشق و مثبت‌گرایی بیشتری نیاز دارد و کسانی که می‌خواهند کارهای خوبی انجام دهند و با هم مبارزه نمی‌کنند و دست همدیگر را می‌گیرند. این برای من مهم است». او در ادامه افزود که به لاتین تبار بودن خودش افتخار می‌کند.

جنیفر لوپز در برنامه صبح بخیر آمریکا

علیرغم صحبت فراوان در مورد عشقش به بن افلک، لوپز در مورد برنامه‌هایشان برای عروسی با هم چیزی نگفت اما خاطرنشان کرد که این دو می‌خواهند هر چه سریع‌تر ازدواج کنند و دارند در مورد یک مقصد یا یک ازدواج استوایی با هم صحبت می‌کنند. یک منبع نزدیک به افلک و لوپز گفته است آن‌ها بی‌صبرانه می‌خواهند باقی عمرشان را تا ابد در کنار هم، و عمیقا در عشق بگذرانند.

شاید این مطالب هم برای‌تان جالب باشد:

لوپز و افلک نامزدی‌شان را در آوریل سال جاری اعلام کردند بعد از اینکه لوپز با یک حلقه سبزرنگ بزرگ در انگشت حلقه‌اش دیده شد و بسیاری از نامزدی قریب‌الوقوع این دو خبر دادند. چند روز بعد بود که جنیفر لوپز مدعی شد بن افلک از او خواستگاری کرده و این لحظه را «رمانتیک‌ترین چیزی که می‌توانستم تصور کنم» توصیف کرد.

انگشتر سبز جنیفر لوپز

لوپز در مورد خواستگاری شبانه بن افلک از خود گفت: آیا می توانید تصور کنید که بزرگ‌ترین رویایتان به حقیقت بپیوندد. شنبه شب وقتی در محبوب‌ترین جایم در این کره خاکی [وان حمام] بودم، عشق زیبایم روی زانوهایش خم شد و از من خواستگاری کرد. کاملاً غافلگیر شدم و همزمان به چشم‌هایش نگاه کرده و گریه می‌کردم در حالی که سخت تلاش داشتم این واقعیت را بپذیرم که بعد از ۲۰ سال این اتفاق دوباره دارد رخ می‌دهد. کاملاً زبانم بند آمده بود! او گفت: این یعنی بله؟ من گفتم بله، البته که این یعنی بله! به شدت داشتم می‌خندیدم و اشک روی صورتم جاری شده بود. به شدت احساس خوشحالی و شعف می‌کردم. چیز بزرگی نبود اما رمانتیک‌ترین چیزی بود که می‌توانستم تصورش را بکنم… یک‌شنبه شبی آرام در خانه. دو نفر قول می‌دهند که همیشه در کنار هم باشند. دو فرد بسیار خوش‌شانس که شانس دومی برای عشق واقعی پیدا کرده‌اند. سبز همیشه رنگ شانس من بوده و اکنون قطعاً برای همیشه چنین خواهد بود».

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.