فوری| وزیر کار استعفا داد!/ عبدالملکی از کشور خارج می‌شود

برخی فعالان رسانه‌ای نزدیک به دولت از استعفای حجت عبدالملکی به عنوان اولین خروجی زودهنگام کابینه رئیسی خبر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، برخی اکانت‌های رسانه‌ای نزدیک به دولت، از خروج وزیر کار از کابینه رئیسی خبر دادند. همچنین اخبار رسیده حکایت از آن دارد که یکی از وزرای پرحاشیه و هزینه‌ساز دولت سیزدهم در روز‌های آتی با هیئت دولت خداحافظی خواهد کرد.

به نقل از صراط‌نیوز، چندی است که مجلس عزم خود را برای استیضاح این وزیر به دلایل متعددی همچون اتخاد تصمیمات نادرست و حاشیه‌ساز که موجب اعتراض بازنشستگان محترم و نیز نابسامانی‌های متعدد در کشور شده است، جزم نموده؛ اما رئیسی با مشورت ویژه معاون اول رئیس‌جمهور و نیز نهاد‌های امنیتی، به این تصمیم رسیده که اولین تغییر در کابینه نه با استیضاح، که با برکناری وی رقم خورد.

بنا بر این گزارش، این تصمیم به وزیر پرحاشیه و علاقه‌مند به فعالیت‌های توئیتری نیز ابلاغ شده و او نیز در روز‌های اخیر طی جلسه محرمانه‌ای با مدیران نزدیک و حلقه اول خود در وزارتخانه، از آن‌ها خداحافظی کرده است.

در همین راستا، برخی از مشاوران و مدیران جوانی که هزینه‌هایی را در همین دوران کوتاه وزارت بر روی دست وزیر جوان و بی‌تجربه گذاشته بودند همینک در تقلای رایزنی و لابی سنگین هستند تا قبل از برکناری، به عضویت هیئت مدیره‌های هولدینگ‌های پول‌دار و مهم زیرمجموعه وزارت مزبور در آیند.

شنیده‌ها حاکی است او به عنوان سفیر یکی از کشورهای منطقه معرفی و به مقصد آنجا، ایران را ترک خواهد کرد

این مطالب را هم بخوانید:

7 نظر
  1. امیر

    مطمئن باشید در خارج از کشور هم هزینه های هنگفتی دست ایران خواهد داد این حرف منو ماها بعد خودشو نشون خواهد داد
    این مرد کینه توزی و مشکوکه

  2. همدان

    این ادم اول سال 70درصد حق بیمه خویش فرمایان بدبخت رو اضافه کرد عده کثیری از خویش فرماها دیگه قدرت بیمه کردن خودشون رو ندارند.اینم از دولت انقلابی مستضعف کش.

  3. همدان

    جوان گرایی در دولت همیشه خوب نیست، یزید هم جوان بود وبزرگترین جنایت تاریخ بشریت را رقم زد جنایتی که پدر معاویه مرتکب نشد .وزیر جوان باید مومن ومتخصص ودلسوز همه اقشار جامعه باشد.

  4. سیدضیاء

    باسلام .
    امیدوارم رئیس جمهورمحترم ووزارت امورخارجه “درانتخاب خودتجدید نظر کنند.
    میترسم روابط ما با آن کشوری که ایشان میخواهدسفیرشود بهم بریزد.
    پیشنهاد: بفرستیم به عنوان سفیر ایران در اسرائیل.!!!

  5. کریم

    بهتره زود بره آبرو بازنشستگان برد استعفا بده برو

  6. محسن

    من قبلا گفته بودم او در این وانفسا که ملت از گرانی ها عصبانی هستند حرف هایش بوی بد میدهد. آقای رئیسی گول کارشناسان مغرض را نخور بیا با مردم کوچه و خیابان و با آنها مشورت کن موضوع واضح است و راه درست بودن در بین آنهاست و داشتن درک درست از وضعیت آنهاست
    عدالت اگر با پول بیت المال باشد حق با شماست ولی با پول شخصی افراد عدالت عین بی عدالتی است حمایت از قشر ضعیف وظیفه دولت است آن هم با سهم صحیح بیت المال نه سرمایه شخصی افراد دیگر .

  7. محسن

    توجه
    اصل اعتراض مردم رفتار خلاف قانون دولت است نه میزان افزایش
    آقای وزیر مدام دم از افزایش می زند
    تازه میگوید حقوق به پنج میلیون رسید و هفتاد درصد را پوشش میدهد نتیجه هفتاد درصد باز نشستگان که زیر خط فقر هستند لابد برای یکسان سازی باید سی درصد بقیه را هم که هستند به زیر خط فقر آورد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.