دختر ۱۴ساله پس از دعوا با برادرش خودش را کشت!

دختر نوجوان مشهدی در پی اختلافات خانوادگی ، نادرست ترین تصمیم زندگی اش را گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، مأموران پیش از هر کاری با کشیدن نوارهای زرد هشدار افراد را از محل دور کردند. افسران پلیس پس از ورود به محوطه ساختمان، جسد غرق در خون دختری را مشاهده کردند که مأموران اورژانس قبل از آن در معایناتشان مرگ او را تأیید کرده بودند. آن قدر نام «آرزو» در میان ضجه های مادر نمایان بود که دیگر نیازی به پرسیدن نامش نبود.

به نقل از رکنا، مرگ مشکوک این دختر نوجوان موضوعی بود که مأموران انتظامی بلافاصله در تماس با قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، آن را اعلام کردند و این گونه پای تیم جنایی دادسرا و کارآگاهان پلیس آگاهی به پرونده گشوده شد.

دقایقی بعد خودرو بازپرس ویژه قتل وارد منطقه خواجه ربیع شد و با هدایت مأموران در جلو ساختمانی که حادثه در آن اتفاق افتاده بود متوقف شد. کارآگاهان پلیس آگاهی نیز خود را به صحنه رسانده بودند.با دستور ویژه قاضی محمود عارفی راد، بازپرس ویژه قتل، همه افراد از محل دور شدند و اقدامات فنی درباره نحوه مرگ این دختربچه آغاز شد. در همان دقایق اولیه برای مقام قضایی مسجل شد که متوفی در اثر سقوط از ارتفاع جان باخته است.

در همان ابتدا هویت دختر به نام آرزو که چهارده ساله بود مشخص شد. خانواده متوفی نیز از روی گریه ها و شیون هایشان شناخته می شدند. اما هنوز علت سقوط نامشخص بود و به همین دلیل مقام قضایی تحقیقات را با مطرح کردن سؤال هایی از خانواده آغاز کرد. خانواده متوفی در لابه لای گریه و زاری شان از اختلافاتی قدیمی سخن می گفتند، اختلافاتی که هیچ گاه تصمیم برای حل آن ها گرفته نشده بود و هر روز بغرنج تر و پیچیده تر شده بود. اختلافاتی که امروز در بسیاری از خانواده وجود دارد و خانواده ها نه تنها شناخت صحیحی از فرزند نوجوانشان ندارند، بلکه برای فراگرفتن آموزش های لازم یا دست کم استفاده از مشاوران باتجربه در این حوزه هم هیچ تلاشی نمی کنند.

این خانواده که ساکن طبقه اول همان ساختمان بودند، نمی دانستند کی و چطور آرزو بدون جلب توجه دیگران، خودش را به پشت بام رسانده بود و تنها با صدای جیغ و ضربه ای که پس از افتادن روی زمین ایجاد شده بود آن ها از واقعه ای هولناک خبردار شده بودند. وقتی مقام قضایی درباره مشخص شدن انگیزه این اقدام اشتباه سؤالاتی را از خانواده پرسید، مشخص شد که اختلافات آن ها از قبل بوده و هر از گاهی با بروز مسئله ای خودش را نشان می داده است. اما آنچه منجر به گرفتن این تصمیم خطرناک از سوی دخترک می شود، به ۲۴ ساعت قبل برمی گردد که او در گفت و گو با برادرش اسیر آماجی از حملات یک طرفه قرار می گیرد و این بحث بی نتیجه با دل خوری تمام می شود. در پایان با دستور مقام قضایی پیکر آرزو برای بررسی های تخصصی و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.