واکنش نامزد سابق سام اصغری به ازدواج با بریتنی +تصاویر

مایرا ورونیکا نامزد سابق سام اصغری به خبر ازدواج او واکنش جالبی نشان داده است.

به گزارش تازه‌نیوز،  بالاخره پس از ۵ سال آشنایی هفته گذشته جشن عروسی بریتنی و سام اصغری برگزار شد. این جشن ردر خانه بریتنی اسپیرز در لس‌آنجلس و با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده و دوستان برگزار شد. این زوج حدود ۱۰ سال اختلاف سنی دارند. درحال حاضر سام اصغری ۲۸ سال و  بریتنی اسپیرز نزدیک به ۴۰ سال سن دارد.

یکی از حواشی این مراسم جنجال نامزد سابق بریتنی بود که سعی کرد وارد مراسم عروسی شود که ماموران پلیس مانع او شدند. اما در این بین هیچ خبر و پیامی از مایرا ورونیکا نامزد سابق سام اصغری در کار نبود تا اینکه او پس از چند روز بالاخره به جزئیات و تصاویر منتشر شده از عروسی بریتنی اسپیرز و همسر ایرانی اش واکنش نشان داد.

به نقل از اقتصاد آنلاین، نامزد قبلی سام اصغری، در مصاحبه‌ای به خبرنگار TMZ، با تمجید از سام گفت: به نظر من سام شوهر فوق‌العاده ای خواهد بود چرا که او مردی کاملا فداکار و حامی است. او در ادامه تعریف و تمجیدهایش از اصغری گفت: فکر می‌کنم او واقعاً در سخت‌ترین شرایط به بریتنی کمک کرد. او بسیار فهمیده و بسیار حامی است، من فکر می‌کنم این چیزی است که (اسپیرز) در آن زمان به آن نیاز داشت، این همان چیزی است که او هنوز به آن نیاز دارد.

مایرا ورونیکا نامزد سابق سام اصغری

من فکر می کنم که آنها کاملاً با هم تفاهم دارند. صادقانه بگویم که او (سام) به خوبی از همسرش مراقبت خواهد کرد، مهم نیست چگونه و از هر راهی که بتواند، این حمایت را برای بریتنی انجام خواهد داد. سام برای بریتنی مردی است که همیشه از او حمایت میکند و در کنار او خواهد بود.

مایرا ورونیکا، نامزد سابق سام اصغری که درحال حاضر ۴۱ ساله است پیش از این در واکنش به خبر نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز گفته بود:‌ سام یه شبه پولدار شد.. او بسیار حامی و پشتیبانه، و بعد از تمام اون روزا، این چیزیه که بریتنی بهش نیاز دارد. من برای آنها بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.