۱۲۰ گردشگر در جنگل‌های نکا مشغول روابط نامشروع با بنرهای شیطان‌پرستی!

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: توقع مردم استان حفظ شعائر و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌گریزی است. بر این اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه‌های مرتبط است.

وی با اشاره به این‌که ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد، تصریح کرد: اعضای یک تور در جنگل پی‌رجه نکا با نصب بنرهای شیطان‌پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون، توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده قضایی هم تشکیل شد. رئیس دستگاه قضایی استان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند، توسط دادستان‌های سراسر استان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.