آثار ضرب و جرح روی بدن زن سالمند؛ آیا پرستار خانگی قاتل است؟

مرگ اسرارآمیز پیرزنی که آثار ضرب وجرح روی بدنش وجود دارد، تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، شامگاه شنبه ۲۸خرداد گزارش مرگ اسرارآمیز زنی سالخورده در یکی از بیمارستان‌های تهران به قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس جنایی اعلام شد و با دستور وی گروهی از مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند. متوفی زنی ۸۸ساله بود که آثار ضرب و جرح روی بدنش دیده می‌شد.بررسی‌ها حکایت از این داشت که ساعتی قبل متوفی درحالی‌که حالش بد بود به بیمارستان منتقل شده اما تلاش پزشکان برای نجات او بی‌فایده بوده و جانش را از دست داده است.

به نقل از همشهری، از آنجایی که مرگ زن سالخورده مشکوک بود تحقیق از خانواده وی آغاز شد. آنها مدعی بودند که متوفی به‌دست زنی آشنا که به تازگی برای پرستاری از وی و انجام کارهای خانه استخدام شده بود به قتل رسیده است. در این شرایط بود که دستور تحقیق از زن جوان صادر شد. وی گفت: متوفی زنی بداخلاق بود و مدام بهانه می‌گرفت. به همین دلیل مدام با هم درگیر می‌شدیم تا اینکه روز حادثه درحالی‌که از خواب بیدار شده و می‌خواست از تخت پایین بیاید ناگهان تعادلش را از دست داد و زمین خورد. وقتی دیدم حالش بد شده فورا او را به بیمارستان رساندم اما در اوج ناباوری پزشکان گفتند که وی فوت شده است.
با دستور بازپرس جنایی تهران، جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. از سوی دیگر تحقیق از زن آشنا که در خانه متوفی کار می‌کرد ادامه دارد تا معمای مرگ پیرزن رازگشایی شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.