بوگاتی ۲میلیون دلاری کریستیانو رونالدو تصادف کرد! +تصاویر

بوگاتی ۲ میلیون دلاری کریستیانو رونالدو در مایورکا تصادف کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، کریستیانو رونالدو به تازگی برای گذراندن تعطیلات و تولد ۱۲ سالگی پسرش کریستیانو جونیور به خانواده خود در مایورکا پیوسته بود. آنها خانه ای مجلل در پای کوه های ترامونتانا اجاره کرده اند و روزها از سوار شدن در قایق تفریحی فوق العاده کریستیانو لذت می برند. او در این تعطیلات بوگاتی خود را همراه با یک مرسدس بنز کلاس G به جزیره منتقل کرده است. حالا خبرها حاکی از این است که بوگاتی ۲ میلیون دلاری کریستیانو رونالدو در مایورکا تصادف کرده است.

این تصادف توسط پلیس در حال بررسی است. ظاهراً هنگام تصادف راننده، رونالدو نبوده و یکی از محافظان او رانندگی می کرده است. وقتی مأموران رسیدند کریستیانو در محل نبود. ظاهرا محافظ او کنترل خود را از دست داده است و به دیواری در املاک مسکونی محله ای که رونالدو در آن اقامت دارد، برخورد کرده است. به نظر می رسد جلوی بوگاتی صدمه دیده باشد. هیچ وسیله نقلیه دیگری در این تصادف دخیل نبود.

صحنه تصادف بوگاتی ۲ میلیون دلاری کریستیانو رونالدو

ظاهرا خودرو در ساعت ۱۱ صبح، در نزدیکی بیمارستان جوآن مارچ، از جاده خارج شده و به دیواری برخورد کرده است که بخشی از محافظ خانه ای است که در پشت آن یک کپسول گاز بوتان قرار داشته است. راننده خودرو هیچ صدمه ای ندیده و گزارش تصادف را امضا کرده است. در این حادثه فقط خسارت مادی وارد شد و کسی مجروح نشد و راننده مسئولیت کامل این اتفاق را پذیرفت. مالک خانه آسیب دیده می‌تواند ادعای غرامت کند.

بوگاتی ۲ میلیون دلاری کریستیانو رونالدو

ماموران برای مراقبت از بوگاتی کریستیانو رونالدو در حالی که منتظر پلیس بودند، حواسشان به محلی هایی که صاحب خودرو را می شناختند و برای عکس گرفتن نزدیک می شدند، بود. هویت راننده هنوز فاش نشده است، اما گفته می شود که کریستیانو رونالدو و خانواده اش توسط دوقلوهای پرتغالی محافظت می شوند که به عنوان سرباز در یک واحد نیروهای ویژه در افغانستان خدمت می کردند.

کریستیانو رونالدو و دوقلوهای پرتغالی محافظش

سرجیو و خورخه رامالهیرو، پس از خدمت در افغانستان به بخشی از یک واحد حفاظت از نزدیک پرتغالی تبدیل شدند که وظیفه نظارت بر سیاستمداران و قضات را داشتند. مشخص نیست که آیا این تصادف کار سرجیو یا خورخه رامالهیرو بوده است. پلیس اسپانیا تایید کرد که هیچ اطلاعاتی در دست ندارند که نشان دهد کریستیانو در آن زمان در ماشین بوده است.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.