حاشیه‌های خرید امبر هرد از فروشگاه تخفیف‌دار؛ آیا هرد مشکل مالی دارد؟

خرید امبر هرد در فروشگاه تخفیف دار؛ آیا همسر سابق جانی دپ ورشکست شده است؟

به گزارش تازه‌نیوز، با اینکه دادگاه امبر هرد و جانی دپ مدت هاست که پایان یافته و حکم دادگاه صادر شده است، اما پیگیری رسانه ها و فضای مجازی همچنان ادامه دارد. امبر هرد پس از اینکه مشخص شد باید به جانی دپ ۸.۳ میلیون دلار غرامت پرداخت کند، علناً اعتراف کرده است که نمی تواند این مبلغ را به دپ بپردازد. مشخص نیست که آیا دپ این حکم را اجرا می‌کند و از هرد می‌خواهد تا این مبلغ را به او بپردازد یا نه. وکلای او اشاره کرده اند که ممکن است اینطور نباشد و گفته اند که انگیزه او در پشت این شکایت، محقق شده است. هدف آنها بازگرداندن شهرت دپ پس از مطرح شدن ادعای آزار از جانب هرد در مقاله ای در واشنگتن در سال ۲۰۱۶ بوده است.

خرید امبر هرد از فروشگاه تخفیف دار۱امبر هرد که هفته پیش با صحبت هایش در برنامه «امروز» دوباره موجی از خشم و نفرت را به سوی خود روانه کرد، به همراه خواهرش در حال خرید در فروشگاه زنجیره ای  تخفیف دار TJ Maxx مشاهده شده است. این هنرپیشه ۳۶ ساله و خواهرش، ویتنی هنریکز، در یک شب خرید ارزان قیمت در فروشگاه خرده فروشی بریج همپتون بودند. ظاهرا خواهران در حال بررسی قفسه‌های لباس و بحث درباره شلوار کتان سفید بودند. امبر هرد در هنگام خرید، یک پیراهن سفید و یک شلوار جین گشاد پوشیده بود که تضاد شدیدی با لباس‌های مجلسی همیشگیش داشت.

خرید امبر هرد و خواهرش از فروشگاه تخفیف دار

خواهرش هنریکز در تمام مراحل دادگاه در کنار هرد ایستاد و علیه دپ شهادت داد و پیامی صمیمانه به اشتراک گذاشت که حمایت خود را از هرد پس از صدور حکم تکرار کرد. هرد گفته است پس از این که دادگاه باعث شد شهرت او به شدت آسیب ببیند و فرصت های کاری او کاهش یابد، سعی می کند روی نکات مثبت تمرکز داشته باشد. او گفت که حالا می تواند از مادری تمام وقت دختر یک ساله اش اونا لذت ببرد.

امبر هرد در گفتگوی برنامه «امروز»

در گفتگوی برنامه «امروز»، که برای اولین بار جمعه به طور کامل پخش شد، هرد به ساوانا گاتری، مجری برنامه گفت که از بیان ماجرا بیم دارد، اما از مطرح کردن اظهاراتش پشیمان نیست. او گفت: «می‌دانم ترسناک‌ترین چیز برای هر کسی که در مورد خشونت جنسی صحبت می‌کند این است که باورش نکنند، دروغگو خوانده شود یا تحقیر شود. هرچقدر که گفتن این سخن با صدای بلند احمقانه است، اما هدف من این است، فقط می خواهم مردم مرا به عنوان یک انسان ببینند.»

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.