ممنوع‌الکاری نوید محمدزاده و همسرش مطالبه جامعه است!

روابط عمومی وزرات ارشاد اعلام کرد: ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش موضوع جداگانه از فیلم سینمایی «برادران لیلا» است.

به گزارش تازه نیوز، یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همشهری آنلاین گفت: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه از «برادران لیلا» است. این بحث را باید در جریان موضوع سلبریتی ها و مطالبه گری (امر به معروف و نهی از منکر) که در جامعه وجود دارد و تأثیر رسانه ها در این بین باید بررسی کرد اما تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است.»

این مطالب را هم از دست ندهید:

عشیری ادامه داد: «هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است. اما مطالبه نسبت به این موضوع به شدت وجود دارد؛ هم از سوی رسانه ها و هم از سوی جامعه.»

وی در پاسخ به این موضوع که چقدر احتمال دارد نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل رفتارشان در حاشیه جشنواره کن ممنوع الکار شوند گفت: «در بحث‌های حقوقی معمولاً نمی توان با احتمال و اما و اگر سخن گفت. در این بین توصیه می کنم مردم به گمانه زنی‌ها اعتنایی نکنند و به التهاب موضوع بیهوده دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به قدر کافی مشکلات عدیده دارد و با چنین چالش‌هایی روبه روست که توصیه می‌کنم در این ماجرا با آرامش و خویشتن داری رفتار شود تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. همین دامن زدن به موضوع شاید فضایی ایجاد کند تا ارزش گذاری دقیقی نسبت به رفتار سلبریتی های کشورمان در خارج از کشور انجام نگیرد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.