قهرمان ۸ساله جانش را فدای نجات دوستش کرد! +عکس

وقتی که همبازی کم‌سن و سال پسر ۸ساله داخل هوتک افتاد، او برای نجاتش به داخل آب پرید، کودک را نجات داد و خود جان باخت.

به گزارش تازه‌نیوز،  هوتک‌ها منتظر وعده و وعید مسؤولان و اعتبارات دولتی برای ایمن‌سازی نمی‌مانند و همچنان جان کودکان را در روستاهای مختلف می‌گیرند. محل قربانگاه، این‌بار هوتکی در روستای کالبر در منطقه دشتیاری بود که کودک هشت و نیم ساله‌ای به نام عبدا… افراز، در آن غرق شد و جانش را از دست داد؛ حادثه‌ای که بارها تکرار شده و نیازمند عزم جدی مسؤولان برای حصارکشی هوتک‌هاست.

به نقل از جام‌جم، پسرعموی عبدا… در مورد این حادثه گفت: «‌روز حادثه، ساعت حوالی ۴ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر بود که عبدا…، همراه چهار بچه قد و نیم‌قد مثل خودش برای بازی کردن ‌کنار یکی از هوتک‌ها رفت. یکی از بچه‌ها کوچک‌تر از عبدا… و بقیه بزرگ‌تر از او بودند. مشغول بازی بودند که همبازی کم‌سن و سال پسرعمویم داخل هوتک افتاد.

عبدا… وقتی متوجه حادثه شد، با آن سن ‌کم‌اش، وارد آب دو متری هوتک شد. او نمی‌دانست هوتک خطرناک است و هرکسی واردش شود، نمی‌تواند از آن خارج شود. داخل هوتک شد و دوستش را از آب بیرون‌کشید اما متاسفانه خودش نفس ‌کم آورد و روی آب غوطه‌ور شد. همبازی‌های عبدا… وقتی دیدند او از آب خارج نمی‌شود و بدنش مدام بالا و پایین می‌شود، به روستا رفتند و یک پسر ۱۶،۱۷ساله را به محل حادثه آوردند و بعد از ۱۵ دقیقه، پیکر عبدا… از آب خارج شد. هیچ‌کس نمی‌دانست عبدا… زنده است یا نه. او را به درمانگاه نگور بردند که گفتند فوت شده است.»

او ادامه داد:« این اولین‌باری نیست که در روستای ما بچه‌ای در هوتک غرق می‌شود و شش سال قبل هم یکی دیگر از پسرعموهایم را به‌دلیل غرق شدن در هوتک از دست دادم. در برخی از روستاها، هوتک‌ها ایمن‌سازی شده است و از مسؤولان می‌خواهیم در روستای ما نیز هوتک‌ها حصارکشی شود تا خانواده دیگری عزادار نشود.»

عبدا... افراز پسری ۸ساله که جان دوستش را نجات داد

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.