پدر داماد عروسی را عزا کرد؛ ۴کشته و مجروح در مراسم ازدواج!

پدر داماد پس از پایان جشن عروسی پسرش درحالی‌که با تفنگ شکاری مشغول تیراندازی بود، ناخواسته باعث مرگ یک کودک و مجروح‌شدن 3نفر دیگر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک حادثه بامداد دیروز (دوشنبه) در شهرک طلائیه ملارد واقع در غرب استان تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پس از برگزاری جشن عروسی، پدر داماد درحالی‌که یک تفنگ شکاری در دست داشت، برای انجام رسم نادرست تیراندازی در عروسی وارد آنجا شد. او شروع به تیراندازی هوایی کرد اما ناگهان به‌طور ناخواسته ساچمه‌های شلیک‌شده به چند نفر از مهمانان برخورد کرد. در جریان این تیراندازی کودکی بر اثر تیراندازی جانش را از دست داد و ۳نفر دیگر ازجمله مادر و ۲کودک دیگر مصدوم شدند.

به نقل از همشهری، سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این‌باره گفت: در این حادثه سهل‌‌انگاری پدر داماد باعث شد که گلوله‌های شلیک‌شده جان کودک خردسال را بگیرد و علاوه بر قربانی‌شدن یک کودک، مادر او و ۲کودک دیگر در بیمارستان بستری شدند که طبق گزارش رسیده حال مادر مساعد نیست.
او ادامه داد: حمل هرگونه سلاح سرد و گرم توسط شهروندی که مجوز حمل نداشته باشد، ممنوع است و با این مسئله حتما برخورد می‌شود. هم‌اکنون داماد و پدرش در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.