۴ کشته و مجروح در تصادف خونین دو پراید!

رییس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی برخورد ۲ دستگاه سواری پراید با یکدیگر در جاده غارعلیصدر منجر به مرگ ۲ نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودروها شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ علی فکری گفت: سانحه تصادف به علت بی احتیاطی راننده یکی از خودروها در کیلومتر ۲۸ جاده ارتباطی همدان- غارعلیصدر و در محدوده میدان حسن قشلاق روی داده است. به گفته وی، در این حادثه یک دستگاه سواری پراید به علت بی احتیاطی راننده و انحراف ناگهانی به سمت چپ با یک سواری (پراید) دیگر که در مسیر مقابل درحرکت بوده برخورد می کند(رخ به رخ) که راننده هر ۲ وسیله نقلیه در دم جان خود را از دست می دهند و ۲ نفر دیگر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه استان همدان افزود: محور ارتباطی غارعلیصدر از محدوده بلوار آیت الله نجفی تا گل تپه به طول حدود ۷۰ کیلومتر یکی از سانحه خیز ترین جاده های استان همدان محسوب می شود که رفع این مشکل نیازمند تعریض جاده و جدا سازی محور رفت و برگشت است. به گفته سرهنگ فکری، این جاده (محدوده بلوار آیت الله نجفی تا میدان ینگجه) نیازمند اصلاح هندسی و تعریض است و از میدان بهار تا حسن قشلاق نیز دارای چند پیچ خطرناک و حادثه خیز می باشد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: این مسیر درحال حاضر دارای ۶ دوربین ثبت تخلف است که مقرر شده تا پایان سال پنج دوربین هوشمند نظارتی دیگر نیز در این محور نصب شود. طی سه ماهه نخست امسال ۵۰ درصد سوانح رانندگی فوتی استان همدان در مسیرهای اصلی، ۳۲ درصد در مسیرهای فرعی و ۱۸ درصد نیز در جاده های روستایی روی داده است.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.