مشکل بزرگ بازنشستگان بعد از موضوع افزایش حقوق!

موضع افزایش حقوق بازنشستگان شاید اصلی‌ترین دغدغه‌ی این صنف باشد اما به غیر از آن، بحث درمان تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی نیز یکی دیگر از مشکلات آن‌ها است.

به گزارش تازه‌نیوز، چهار ماه از سال جدید سپری شده اما هنوز مطالبات اولیه و قانونی بازنشستگان تامین اجتماعی برآورده نشده است. اما مشکل دیگر مستمری‌بگیران در سال‌های اخیر، بحث درمان تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی است که انتقادات بسیاری را مطرح کرده‌اند که تاکنون بی‌تاثیر بوده است. وقتی قانون الزام را داریم که صفر تا صد خدمات درمانی ارائه شده به بیمه‌شدگان کارگری (چه شاغل و چه بازنشسته) را پوشش می‌دهد چرا نباید اجرایی شود تا در عمل، بازنشستگان زیر بار مبالغ سنگینی بابت بیمه تکمیلی که هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهند، بروند.

طبق گفته یک فعال این صنف، بازنشسته باید از درمان رایگان که حق قانونی‌اش است، محروم است؛ حق بیمه‌ای که سی سال پرداخته‌ایم اگر هنگام پیری و مریضی به کارمان نیاید، دیگر چه زمانی قرار است به درد بخورد و موثر باشد؟

2 نظر
  1. نجف اشرفی

    دولت اگه عادل است باید حق قانونی بازنشستگان را پرداخت کندوبه ماظلم نکندوبه صندوق بازنشستگی دستبرد نزند

  2. ناشناس

    دولت امسال ظلم و ستم بزرگی به ما بازنشستگان تامین اجتماعی کرد واقعا آقایون دولتی باچه منطقی وجدانشون قبول کرد این مصوبه بی خاصیت راتصویب کردند ۳۵ سال پول ریختیم به صندوق تامین اجتماعی که امروز بدردمان بخورد زهی خیال باطل امروز خرابکاری چندین ساله دولتهای مختلف افتاده گردن شکسته ما بازنشسته ها.دولت بدهیش نمیپردازه عوضش حقوق چندرغازی مارو فریز کرده که تورم بالا نره .ما تورم بالا میبریم یا حقوقهای چندمیلیونی مدیران بیسواد دولتی .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.