دلیل افزایش حرکت‌های اعتراضی مردم را در رفتار نمایندگان مجلس بیابید!

یک نماینده ادوار مجلس گفت: اگر من یک کارگری باشم که حقوقم دیر شد، ببینم نماینده‌ای هست که رفت، یقه مدیرعامل را گرفت دیگر اعتراض نمی‌کنم.

به گزارش تازه‌نیوز، عزت الله یوسفیان، نماینده ادوار مجلس درباره عملکرد نمایندگان مجلس در مدیریت اعتراضات خیابانی گفت: اگر مجلس، پیگیر باشد و مشکلات مردم را بگوید، حرف خالی هم نباشد و صبح مشکل مردم را در صحن بگوید و بعدازظهر در کمیسیون تخصصی مشکل مردم را پیگیری کند، ما چنین مسائلی را در خیابان نخواهیم داشت. مردم می‌گویند حرف ما را نماینده زده و الان هم جلسه گذاشتند، دیگر چرا ما به خیابان بیاییم؟

یوسفیان تاکید کرد: مردم زمانی اعتراض می‌کنند که می‌بینند حرف آن‌ها زده نمی‌شود. مشکل آ‌نها مطرح نمی‌شود. جلسه‌ای برای مشکل آن‌ها برگزار نشده و راهکاری اخذ نمی‌شود. طرف می‌گوید ما اعتراض می‌کنیم تا مشکلمان را حل کنیم. اگر مشکل من را فرد دیگری حل کند، کم عقل نیستم که دوباره اعتراض کنم.

به نقل از ایلنا، وی در ادامه گفت: الان شما می‌بینید حرکت‌های اعتراضی روز به روز بیشتر می‌شوند. اگر من یک کارگری باشم که حقوقم دیر شد، ببینم نماینده‌ای هست که رفت، یقه مدیرعامل را گرفت و به آن می‌گوید که چرا شش ماه است به کارگر حقوق نداده‌ای، دیگر اعتراضم را به آن شکل مطرح نمی‌کنم. اگر نماینده یقه وزیر را در مورد حقوق کارگران بگیرد که چرا به فلان کارگر در فلان نقطه حقوق نداده‌اید، آن کارگر به خیابان نمی‌آید و اعتراض نمی‌کند. فریاد نمی‌کند و دست از کار نمی‌کشد. اما اگر نماینده این کار را نکند یا عرضه انجام آن را نداشته باشد، آن‌ها اعتراض می‌کنند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.