صحبت‌های مقامات اسرائیل علیه ایران هنگام ورود بایدن تل‌آویو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت:‌ ما با رئیس جمهور آمریکا در خصوص تشکیل ائتلافی جدید به منظور توقف حرکت ایران به سمت دست‌یابی به سلاح اتمی خواهیم پرداخت.

به گزارش تازه نیوز، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در مراسم استقبال از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد شد: سفر بایدن سفر صلح از اسرائیل تا عربستان است. این سفر عمق روابط ما را نشان می‌دهد. ما چالش‌های امنیتی ایجادشده از سوی ایران که اسرائیل و همسایگانش را تهدید می‌کند، بررسی می‌کنیم.

به نقل از ایسنا، همچنین یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی گفت:‌ ما با رئیس جمهور آمریکا در مورد مسائل امنیتی گفت‌وگو خواهیم کرد. ما همچنین به گفت‌وگو درخصوص تشکیل ائتلافی جدید به منظور توقف حرکت ایران به سمت دست‌یابی به سلاح اتمی خواهیم پرداخت.

۱ نظر
  1. موحد

    اقای بایدن فرد مثبتی است ، ونقش شخصیت خوب فیلم سینمایی خوب بد زشت است که کلینت ایسوود نقش خوب رو بازی کرد نقش بد رو ترامپ بازی میکنه ونقش زشت رو هم اسرائیل ،عیسی مسیح ع یار وپشتیبان اقای بایدن باد، انشا ا… توافق برجام انجام شود.وایران هم سخت گیری زیادی نکند و در تنگنا قرار گرفتن اقای بایدن رو هم در نظر بگیرد. برجام طناب دار اسرائیل است.مثل صحنه اخر فیلم خوب بد زشت تو قبرستون.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.