خبر رئیس‌جمهور آمریکا درباره سپاه/ آمریکا به ایران حمله می‌کند؟

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که حتی به بهای عدم دستیابی به توافق هسته‌ای، حاضر به حذف نام سپاه پاسداران ایران از فهرست سیاه نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که کشورش از توسل به «زور به عنوان آخرین گزینه برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد».

به نقل از ایلنا، بایدن که با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، مدعی شد: «تنها چیزی که می‌تواند بدتر از ایران امروز باشد، دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است».

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص امکان استفاده از گزینه نظامی علیه ایران، گفت که چنانچه این آخرین گزینه باشد، ممکن است به این گزینه متوسل شویم.

رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس گفت که حتی به بهای عدم دستیابی به توافق هسته‌ای، حاضر به حذف نام سپاه پاسداران ایران از فهرست سیاه نیست.

9 نظر
  1. ۲۲

    خخخخ

    1. علی

      گنجشکی که از مترسک بترسد
      قطعا از گرسنگی می گیرد .
      ایران در دنیا برنده است.

  2. کاظم

    أخرش گور این متکبران زیاده خواه به دست سپاهیان قهرمان کنده خواهد شد و بخاطر همین این قدر از سپاه میترسند

  3. جلال میاندواب

    خخخخ سپاه خودش حذف میکنه مقاومت پیروزه

  4. میراحمد

    جنگ با غرب امری قطعی است.
    و دنیا نشون داده که برای استفاده از سلاح کشتار جمعی باکی نداره.
    به ناچار و برای بقاء نسل ایرانی باید کلاهک های هسته ای با موشک های هایپرسونیک ساخت.
    و در ایران، ونزوئلا و لبنان و یمن مستقر کرد.
    برای نابودی امریکا و اسراییل

    1. سج

      داش این حرفت کاملا درسته باید توازن قدرت باشه تا احتمال چنگ بیاد پایین

  5. خسرو

    برای خوشخوشان صهیونیست ها و چاپیدن عربها این چرندیات را میگه و الا دلش غش میکنه برای امضای توافق با ایران چون آمریکا واقعا دستش خالی است فقط امیدش اصلاح طلبان است که دوباره دستش را پر کنند

  6. سید طاهر

    این حرفا رو جلوی اسراییلیا گفته. خودش و رابرت مالی تا کمر جلوی ج.ا. خم شدن . این از اوباما هم حقیرتر و بی دل و جرات تره.

  7. من

    نه بابا گوگولی یکم حمله کن دلمون براموشکهامون تنگ شده روسیه داره ازایران پهباد میخره ایران همه جوره حاضره جوابتو بده گوگولی حمله کن ای گزینه روی میز دارخخخخ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.