اسرائیل: هیچ ایران هسته‌ای وجود نخواهد داشت

در حالیکه گمانه‌زنی‌هایی از تلاش رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا برای صدور یک بیانیه ضدایرانی وجود دارد، جو بایدن با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس دیدار دو نفر برگزار کرد.

به گزارش تازه نیوز، منابع عبری گزارش کردند که «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا با «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس دیدار دو نفری برگزار کردند و انتظار می‌رود متن کامل «اعلامیه بیت‌المقدس» را منتشر کنند تا طبق آن ضمن تأکید بر حمایت مستحکم ایالات متحده از رژیم صهیونیستی، اقداماتی را نیز علیه فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اعلام کردند.

به نقل از فارس، طبق گزارش‌ رسانه‌ها، بایدن پس از دیدار با لاپید تصریح کرد: «ما درباره اهمیت ادغام کامل اسرائیل در منطقه گفت‌وگو کردیم. من فکر می‌کنم طیف وسیعی از مردم آمریکا نه فقط اعضای دولت من، کاملاً به امنیت اسرائیل متعهد هستند».

از طرف دیگر، لاپید نیز پس از این گفت‌وگو تصریح کرد: «ما برای ایجاد یک ائتلاف میانه‌رو در تلاش هستیم».

وی بار دیگر لفاظی‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت: «هیچ ایران هسته‌ای وجود نخواهد داشت زیرا نه تنها تهدیدی برای اسرائیل است بلکه برای کل جهان نیز تهدید محسوب می‌شود».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ایالات متحده برای تداوم حمایت گسترده به منظور تعمیق و گسترش توافقات «آبراهام» قدردانی کرد.

لاپید همچنین به سفر آتی بایدن به عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: «سفر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به عربستان سعودی برای اسرائیل حائز اهمیت است».

این دیدار در حالی صورت گرفته است که پیش از این، رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سندی به نام «اعلانیه بیت‌المقدس» امضا خواهند کرد.

طبق این گزارش، این سند به تشریح روابط راهبردی میان تل‌آویو و واشنگتن طی سال‌های آینده خواهد پرداخت و حاوی بندهایی علیه ایران خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.