استراتژی نظامی ایران علیه آمریکا و اسرائیل!

ارتش به دنبال این است که با استفاده از پهپادهای خود در دریا، ائتلاف نظامی اسرائیل و آمریکا را بشکند و بتواند با ایجاد تهدید برای کشورهای عضو این ائتلاف، آنها را از اقدام بیشتر بازدارد.

به گزارش تازه‌نیوز، اولین ناو پهپادبر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی با حمل انواع پهپادها در آب های جنوب و با حضور فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش رونمایی شد.

به نقل از خبرفوری، در آیین رونمایی از این ناودسته، انواع پهپادهای پیشرفته و به روز تولید ارتش و وزارت دفاع با همراهی مراکز دانش‌بنیان اعم از پهپادهای نوع پلیکان، هما، آرش، چمروش، ژوبین، ابابیل ۴ و باور ۵ بر پهنه آب‌های اقیانوس هند به پرواز در آمده و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر پرواز انواع پهپاد دریا پایه و عمود پرواز از عرشه یگان‌های شناور سطحی، برای نخستین‌بار پهپادهای رزمی از زیردریایی تمام ایرانی فاتح و زیردریایی کیلو کلاس طارق به پرواز درآمدند.

پهپادها، مهمترین ابزار ارتش در راهبرد و عملیات جدیدش

رونمایی از ناو پهپادبر ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سفر جو بایدن به منطقه به خوبی گویای استراتژی نظامی ایران در مقابل ائتلاف آمریکا و متحدانش است. اسرائیل سعی دارد از طریق آمریکا و برخی کشورهای عربی مانند عربستان، اردن و امارات یک خط دفاعی در مقابل ایران به وجود بیاورد. با این حال، رونمایی از ناوهای پهپادبر نشان می دهد که ایران آماده مقابله با این ائتلاف نظامی احتمالی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.