سیل شدید در استهبان؛ تاکنون ۱۵ جسد پیدا شده!

در پی وقوع سیل در شهرستان استهبان استان فارس که عصر روز گذشته جمعه ۳۱ تیر ماه اتفاق افتاد، ۱۵ جسد به پزشکی قانونی شهرستان تحویل داده شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در این حادثه که بر اثر آن متاسفانه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مفقود شده اند، تعداد پیکرهای تحویل شده به پزشکی قانونی تا این لحظه ۱۵ تن اعلام شده است. به منظور بررسی شرایط و نیز تعیین هویت پیکرهای کشف شده در این حادثه، دو تیم مدیریت بحران متشکل از مدیرکل استان، معاونین، پزشک و کاردان تالار تشریح، ساعات ابتدایی صبح امروز به محل وقوع حادثه اعزام شده اند.

به نقل از ایرنا، با توجه به شدت حادثه و احتمال افزایش تعداد قربانیان، تیم های مدیریت بحران پزشکی قانونی استان در حالت آماده باش قرار دارند. اسامی قربانیان بعد از انجام مراحل شناسایی اعلام خواهد شد. عصر دیروز سی و یکم تیر ماه ، بارش شدید باران در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، طغیان رودخانه رودبال و وقوع سیل را به دنبال داشت.

پیش از این، مدیرکل هواشناسی استان فارس چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ گفته بود:  با توجه به نقشه های هواشناسی بتدریج در استان به ویژه در مناطق جنوبی احتمال وقوع بارش های رگباری  و رعد و برق در بعد از ظهرها پیش بینی می شود. محل وقوع سیل در شرق فارس واقع است. استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.