قوه قضاییه: «الکس» به اعدام محکوم شد/ جرم شهروز سخنوری چه بود؟

سخگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود اعلام کرد که «الکس» به اعدام محکوم شده است.

به گزراش تازه‌نیوز، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه دیروز و در نشست خبری خود در رابطه با بازداشت یکی از سرشبکه‌های فساد به نام شهروز سخنوری (الکس) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه‌اندازی شبکه سازمان‌یافته فساد از اتهامات این فرد است و به اعدام محکوم شده است. متهمین دیگر به اتهام موجبات فراهم کردن فساد به ۸ سال حبس محکوم شدند و حکم در حال اجرا است. متهم دیگری هم در پرونده است که حکم وی هنوز اجرا نشده و در شرف اجرا است.

مشروح نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه: توضیحات سخنگوی قوه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده‌های حمید نوری، هواپیمای اوکراینی و بابک زنجانی

«الکس» یا شهروز سخنوری کیست؟

به نقل از نامه‌نیوز، فساد سازمان‌یافته، اتهامی که قرار است الکس را به پای دار بکشد. او با همدستی مادرش و زنی معروف به مانلی حدود ۸۰۰ دختر جوان را از کشور خارج کرده بود. دختران جوان با ویزای تحصیلی و با وعده کار در یک شرکت معتبر با این باند همکاری می‌کردند، اما پایشان به کشور خارجی که می‌رسید، رویای‌شان پرپر شد. به محض ورود، همراه یک رابط به یکی از هتل‌ها منتقل می‌شدند. رابط، پول و پاسپورت دختران را از آن‌ها می‌گرفت و در عمل هر راه برگشت به ایران برای‌شان غیرممکن می‌شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.