فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارکنان اعمال می‌شود؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مراحل پایانی تصویب فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان دستگاه هایی که شامل حال آن ها نمی شد، در حال انجام است.

به گزارش تازه نیوز، سید محمد رضا حسینی چهارشنبه شب دز مورد  فوق العاده ویژه کارکنان گفت: با زحمتی که وزیر پیشین آغاز کرد و محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرانجام رساند، فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان وزارتخانه هایی که تاکنون شامل شان نشده بود از جمله وزارت کار، مراحل پایانی تصویب را طی می کند و از ماه آینده (شهریورماه) در فیش این کارکنان اعمال می شود.

به نقل از ایرنا، وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم عدالت است و بر این مبنا اقشار ضعیف و استان های محروم در آن جایگاه ویژه ای دارند و دولت جایگاه ویژه ای برای آنان قائل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هدف بنده از سفر استانی بررسی مسائل و مشکلات اداره کل و حضور در شورای هماهنگی، مرور سیاست های دولت جدید و ارزیابی اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

5 نظر
  1. ابراهیم

    خواهشمندیم بیشترازاین دروغ نگوییددروغگودشمن خداست شعار عدالت سرندهید باعدالت بازی نکنیدبگذارید عدالت معنی واقعی خودش را داشته باشد

  2. مهدی

    مملکت جالبیه یه وزارتخانه فوق العاده می ده یکی کارانه یکی هیئت امنا برایش تصویب می کنه یکی مجلس وبعد آنها که اون یکی نگرفتن اعتراض میکنن که ماهم فوق العاده عام و خاص واماده ۵۵ و…..بعد یک خزانه خالی ویک لشکر حقوق بگیر…

  3. علی

    در پرداختی ها عدالت وجود ندارد چرا که در ارگانهای دولتی هر کدام روش پرداخت متفاوتی دارن و از یک قانون پیروی نمی شه و یک نفر دیپلم با دو فرزند مثلا وزارت نفت با همان شرایط در نیروهای مسلح برابر نیستن و نظامی با شرایط سخت تر کمترین حقوق رو داره. و عدالتی در کار نیست.

  4. علی حضرتی

    در هواشناسی همدان 21% پرداخت می شوددر حالی که یک کارمند با خانواده 5 نفری با مدرک کارشناسی ارشد جمع حکم اش 7میلیون 300 هزار تومان است.

  5. رضا

    عدالت وجود نداره تو وزارت نفت ثروت مملکتو بین خودشون تقسیم میکنن به عنوان حقوق.معلم حقوق نداره
    دکترا با فریب مردم ۱۰۰ برابر دیگران ب جیب میزنن کارمند ب زور سرش جلو خانوادش بالاس بانکیا با پول مردم خوشحالن کارگر بیچاره همیشع گرفتاره پتروشیمیا حقوقشو میگیرن مردم عادی زحمت جامع رو میکشن
    ان شاالله برسیم به عدالت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.