ماجرای وحشتناک آزار ۷ پسر و دختربچه در قم/ بچه‌ها را با خوراکی گول می‌زد و به خانه می‌برد!

مردی ۶۵ ساله در یکی از روستاهای قم چند دختربچه و پسربچه را مورد آزار جنسی قرار داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه هم‌میهن نوشت: همین یک ماه پیش بود که خبر آزار جنسی ۷ دختربچه توسط یک معلم مرد ۵۵ ساله در شهر فردوس در استان خراسان جنوبی منتشر شد و حالا خبر رسیده در حادثه‌ای مشابه، مردی در یکی از روستاهای قم چند دختربچه و پسربچه را مورد آزار جنسی قرار داده است.

این مرد حدوداً ۶۵ ساله که ساکن یکی از روستاهای توابع قم بوده و حالا در زندان به سر می‌برد، ۶ پسربچه و یک دختربچه را با فریب به خانه خود کشانده و در آن‌جا اقدام به تهیه عکس و فیلم از این کودکان و آزار جنسی آن‌ها کرده بود.

مادر یکی از این کودکان گفت به‌ محض آگاه شدن از وضعیت پسرش با ۱۱۰ تماس گرفت و توانستند مرد مذکور را که از خانه فرار کرده و به غسالخانه روستا پناه برده بود، پیدا و دستگیر کنند. او گفته پسرش عصبی شده و باید او را نزد روانکاو ببرد: «نباید راحت از این آدم‌ها بگذرند. تا ابد این موضوع در ذهن بچه من می‌ماند. من الان باید بچه‌‌ام را پیش روانکاو ببرم تا بتواند این موضوع را پشت‌ سر بگذارد. خانواده من این موضوع را نمی‌دانند. من خیالم راحت بود که بین مردم غریبم و مردم چنین بلایی سر بچه من نمی‌آورند. درخواست اشد‌ مجازات برای او دارم. دیگر حیف زمین است که چنین آدمی رویش راه برود. اگر با او برخورد درست نشود، باز هم این بلاها را سر بچه‌های دیگر می‌آورد.»

در ادامه گفت‌وگوی روزنامه با این مادر را می‌خوانید:

ماجرای آزار جنسی چند کودک توسط مرد ۷۰ ساله در قم؛ از فریب با خوراکی تا نشان‌دادن فیلم پورن

‌شما چطور متوجه شدید که فرزندتان آزار جنسی دیده است؟
من پسرم را به حمام بردم و دیدم قسمتی از بدنش کبوده شده. از او پرسیدم چرا بدنت اینطوری شده؟ پسرم گفت فلانی من را به خانه‌اش برد. به او گفتم من مادر و رفیقت هستم، اگر نخواهی به من بگویی، پس به چه کسی بگویی؟ پسرم گفت او من را به خانه‌اش برد و آزارم داد.او پسرم را لخت کرده، از او عکس گرفته بود و برای این‌که پسرم را بترساند به او گفته بود که اگر به کسی چیزی بگویی عکست را به دوستانت نشان می‌دهم.

‌چندبار او را به خانه‌اش برده بود؟
۵ یا ۶ بار.

‌پسرتان چند ساله است؟
۱۰ ساله.

‌این اتفاق در کدام منطقه اتفاق افتاده است؟
یکی از روستاهای توابع قم.

‌آن مرد چند ساله است؟
۶۰ یا ۷۰ ساله.

‌شما بعد از این‌که این موضوع را متوجه شدید چه اقدامی انجام دادید؟
من به در خانه او رفتم و داد و بیداد کردم. او از خانه بیرون نیامد. بعد به ۱۱۰ زنگ زدم، وقتی آمدند از پسرم سوالاتی پرسیدند. پسرم همه توضیحاتی را که به من هم نگفته بود به مامور ۱۱۰ گفت. شب به کلانتری رفتیم و پرونده تشکیل دادیم، همان موقع کلانتری از قاضی حکم تفتیش خانه‌اش را گرفت و به داخل خانه رفتند. وقتی داخل شدند او از خانه فرار کرده بود، حتی گاز هم در آشپزخانه روشن بود، اما گوشی‌اش را نبرده بود. گوشی را ضبط کردند و چون پسرم با نوه آن مرد دوست بود و به خانه‌اش رفته بود، رمز گوشی او را بلد بود. فردا همراه پلیس به دادگاه رفتیم و پسرم رمز گوشی را زد و گوشی باز شد.

‌داخل گوشی چه چیزی پیدا کردند؟
در قسمت گالری، عکس و فیلم‌هایی از چند کودک وجود داشت.

‌یعنی غیر از فرزند شما، کودکان دیگر هم بودند که مورد آزار و اذیت این مرد قرار گرفته بودند؟
بله. ۵ یا ۶ پسر و یک دختر بودند. آن‌ها را با آبمیوه و خوراکی گول می‌زد و به خانه‌اش می‌برد. من پسرم را به پزشکی‌ قانونی بردم و تجاوز تأیید نشد، ولی آزار جنسی تأیید شد.

‌این اتفاق دقیقاً در چه روزی بود؟
شنبه هفته پیش. من همان روزی که پسرم را به خانه‌اش برده بود، متوجه شدم.

‌الان این مرد دستگیر شده؟
بله. در غسالخانه پنهان شده بود، او را پیدا کردند و الان در زندان قم بازداشت است.

‌بقیه خانواده‌ها شکایت نکردند؟
آن‌ها انگار اطلاعی از این موضوع ندارند. مأمورها گفتند عکس و فیلم‌ها را به او نشان می‌دهند تا اسم و فامیل این کودکان را بگوید و بعد نزد خانواده‌هایشان می‌روند تا اگر آن‌ها هم می‌خواهند از این مرد شکایت کنند.

‌شما با خانواده‌هایشان صحبت نکردید؟
حرف من را قبول نمی‌کنند. من با ۲ خانواده صحبت کردم، به آن‌ها گفتم بچه‌هایتان را چک کنید. مادربزرگ یکی از بچه‌ها گفت نه چنین چیزی اتفاق نیفتاده است!

‌مسئولان روستایی از شما این موضوع را پیگیری نکردند؟
دیروز در پزشکی‌ قانونی قم بودم، از شورای روستا به من زنگ زدند و گفتند می‌خواهی چه‌ کار کنی؟ من گفتم از طریق قانون، موضوع را پیگیری می‌کنم. به من گفتند در مسجد جمع می‌شویم و موضوع را حل و فصل می‌کنیم. گفتند مگر می‌خواهی بچه‌ات را بفروشی؟ من هم گفتم من دنبال پول نیستم و اگر میلیاردها پول به من بدهند، مگر روحیه فرزندم درست می‌شود؟

‌الان وضعیت روحی فرزندتان چطور است؟
او عصبی شده و از حالت عادی بچگانه‌اش خارج شده است. او چیزی را که نباید ببیند، دیده است. آن مرد به پسرم فیلم‌های پورن نشان می‌داده است.

این مطالب را هم ببینید:

شما چه انتظاری از مسئولان قضایی دارید؟
نباید راحت از این آدم‌ها بگذرند. تا ابد این موضوع در ذهن بچه ی من می‌ماند. من الان باید بچه‌ام را پیش روانکاو ببرم تا بتواند این موضوع را پشت‌ سر بگذارد. خانواده من این موضوع را نمی‌دانند. من خیالم راحت بود که بین مردم غریبم و چنین بلایی سر بچه من نمی‌آورند. من درخواست اشد مجازات برای او دارم. دیگر حیف زمین است که چنین آدمی رویش راه برود. اگر با او برخورد درست نشود، باز هم این بلاها را سر بچه‌های دیگر می‌آورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.