پلیس آرزوی عجیب زن سالمند را برآورده کرد! +تصاویر

آرزوی زن سالخورده سالخورده استرالیایی در روز تولدش برآورده شد.

به گزارش تازه‌نیوز، تقریبا هر کسی دارای لیستی از آرزو‌هایی است که دوست دارد تا پایان عمر خود به آن‌ها دست یابد؛ از سفر به برخی از کشور‌ها گرفته تا پاراگلایدرسواری. در حالی که همه افراد موق نمی‌شوند به تمام آرزو‌هایی که دوست دارند برسند، به تازگی یک زن آسترالیایی به آخرین آرزوی خود دست پیدا کرد.

آرزوی عجیب زن سالمند

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، آخرین آرزوی پرستار سابق ” جین بیکتون ” دقیقا در روز تولد صد سالگی اش محقق شد. پلیس ویکتوریا در خانه این پیرزن حاضر شد و او را دستگیر کرد. بله. دستگیر شدن توسط پلیس آخرین آرزوی این زن سالخورده استرالیایی بود.

پلیس ویکتوریا استرالیا با انتشار پستی در فیسبوک نوشت که چطور سه مامور جوان اداره پلیس در خانه جین حاضر شده و در روز تولد ۱۰۰ سالگی اش به دستان او دستبند زدند. پلیس در این پست نوشت: «بنا به گفته جین این یکی از بهترین روز تولد‌های عمرش بود و ما خوشحالیم که توانستیم کمک کنیم این مادر سالخورده به آرزویش برسد. امیدواریم جین تولد صد سالگی فوق العاده‌ای را تجربه کرده باشد. تشکر از همه که کمک کردند این اتفاق بیفتد.»

آرزوی دستگیری توسط پلیس

تصاویری که از جین منتشر شده است او را در کنار سه مامور جوان در حالی که دستبند به دست او زده اند نشان می‌دهد. این پست پس از انتشار در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تانون بیش از ۱۴ هزار لایک دریافت کرده است. این پست با واکنش کاربران هم همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «از پلس به خاطر چنین عمل مهربانانه و دلسوزانه‌ای ممنونم و به پلیس مان افتخار می‌کنم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.