پیشنهاد دولت درباره نحوه افزایش حقوق کارمندان/ نگرانی درباره منابع لازم برای افزایش حقوق!

معاون رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق کارمندان دولت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، میثم لطیفی درباره تصمیمات اتخاذ شده برای افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت توضیح داد: برای جبران خدمات، پیشنهادهایی را تهیه کرده‌ایم که البته این موضوع در لایحه بودجه ١۴٠١ هم آمده‌بود اما مجلس آن را تغییر داد.

معاون رئیس جمهور افزود: نظام جبران خدمات مبتنی بر درصد است و برای کارکنانی که دریافتی بالاتری دارند، این درصد باعث می‌شود دریافتی این افراد بالاتر برود از این رو با توجه قانون خدمات مصوب سال ٨۶ افزایش حقوق باید بر اساس امتیاز و ضریب سالانه باشد که مغفول مانده‌است.

لطیفی تاکید کرد: پیشنهاد ما این بود که الگوی امتیازی برای افزایش حقوق و دستمزد در نظر گرفته شود همچنین پیشنهاد دادیم تا افزایش حقوق و دستمزد از ابتدای شهریورماه به اجرا برسد البته نگران منابع افزایش حقوق و دستمزد هستیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی ادامه داد: تأمین اعتبارات برای افزایش حقوق و دستمزد باید از منابع پایدار باشد و نباید استقراض از بانک مرکزی صورت گیرد که بار تورمی داشته باشد.

2 نظر
  1. درمانده

    اگه دزدی و اختلاس و رانت خواری و حق حساب بگیری و ده ها مورد اینچنینی مسئولان و مدیران و مقامات بالانشین حاکم نبود، الان اصلاً به افزایش حقوق کارمندان و کارگران و بازنشستگان و … هیچ نیازی نبود ولی حیف که اکثریت مقامات حاکم سیرمونی ندارند و به حق معقول خودشان قانع نیستند !!!

  2. مراد

    با سلام. من نمیدونم دولت و قوه قضایی نگران رانت های چند هزار و چند صد هزار نیست که تمام مشکلات کشور از آن است . بعد بازنشسته گرفتار در گرانی افسار گریخته و مستاجر بی خانمان مشکل دولت است؟!!!! ضعف مدیریت کشور را به گردن کارمند و کارگر و بازنشسته بگذارید. وا مصیبتا از بی عدالتی. کمی حداقل به اندازه ذره ای هم از آقامون امام علی (ع) بیاموزید. یا آقا امام حسین ( ع) که میگوید اگر دین ندارید اقلا آزاده باشید. چرا کشور را به انحطاط میکشید و بزرگان در رفاه و بقیه گرفتار و گرسنه.عدالت خدا و پیامبر و امامان ما این بود؟ والله که ذره ای راحت طلبان فکر مردم نیستن. رهبری معظم میگوید و خیلی از اقتصاد دانها که ۲۰ درصد مربوط به برجام است ۸۰ درصد بی مسولیتی و عدالتی و بی برنامگی مسولین در ۳ قوه است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.