میزان حقوق وزرا مشخص شد/ بیشترین حقوق برای اعضای هیات علمی و پزشکان!

رییس سازمان اداری و استخدامی محدوده حقوق وزیران کابینه را اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، معاون رییس‌جمهوری در پاسخ به این سئوال که بالاترین حقوقی که در دولت پرداخت می‌شود چقدر است؟ گفت: بالاترین حقوقی غالبا به اعضای هیات علمی و پزشکان پرداخت می‌شود چرا که این دو گروه کارانه دریافت می‌کنند.

میثم لطیفی ادامه داد: این افراد به ازای خدمتی که ارائه می‌دهند، قانون اجازه داده است حق‌التالیف یا حق‌التدریس یا کارانه دریافت کنند اما آنچه روی حکم کارگزینی کارکنان دولت درج شده است؛ کمتر از بیست میلیون تومان است و برای اعضای هیات علمی و پزشکان نیز کمتر از سی و نه میلیون تومان است.

به نقل از خبرآنلاین، او در جواب این سئوال که حقوق وزرا در ایران چقدر است؟ گفت: حقوق وزرا در ایران از این میزان کمتر است.

معاون رییس جمهوری در توضیح این مطلب ادامه داد: حقوق وزرا نیز به برخی مولفه‌ها بستگی دارد.اگر وزرا عضو هیات علمی باشند باز در این قالب قرار می‌گیرند و اگر کارمند دولت باشند و تحت پوشش قانون خدمات کشوری قرار گیرند، کمتر از بیست میلیون تومان حکم می‌گیرند.

وی گفت: البته به واسطه‌ی اضافه‌کاری و … دریافتی آنها بیشتر می‌شود اما در کارکنان دولت قانونی اجازه نداریم کسی بیش از سی و نه میلیون تومان حقوق بگیرد.به گفته‌ی وی در قانون بودجه‌ی سال ١۴٠١ این نکته درج شده است.

وی تاکید کرد: حقوق وزرا در دولت سیزدهم افزایش زیادی نداشته است.

2 نظر
  1. محمدی

    البته فراموش نکنید ایشان آدم کم دانش وتنگ نظری هستند،تعداد فرودگاه در آلمان که گفتند ۵ فرودگاه دارد، دوم در مورد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فراوان کار شکنی کردند،وبعد پیشنهاد افزایش دولتی‌ها را دادند،گفتند اولی چون از جیب خودشان پرداخت می شودتورم زاست،دومی از بیت المال کاهنده تورم.

  2. هیات علمی

    تف به شرفتون که با دروغ پردازی نون درمیارید
    شما خبرنگار نیستید جاهلان ضد آگاهی هستید که دانسته یا ندانسته قشر عالم مملکت رو ترور اجتماعی می کنید. من هیات علمی هستم و دریافتی ام از کارگری که تو خانواده هست کمتره

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.