حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اصلاح می‌شود؟

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می‌شود بعد از بررسی‌های انجام شده و تامین مالی صورت گرفته، حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح طبق سقف شورای عالی کار اصلاح شود.

به گزارش تازه نیوز، محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در حاشیه افتتاح فاز نخست کارخانه تولید «استیل کورد» در جمع خبرنگاران به افتتاح برگزار شده اشاره و اظهار کرد: طی هفته افتتاح‌های دیگر هم در امور تعاون انجام خواهد شد.

به نقل از فارس، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه طرح گسترش تعاونی‌ها به صورت سراسری اشاره و تصریح کرد: اگر این طرح نهایی شود در حوزه تعاون شاهد رشد قابل قبولی خواهیم بود و گام موثری به سمت تولید ۲۵ درصد ناخالص ملی برداشته خواهد شد.

این مطالب را هم ببینید:

وی به متنوع بودن حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و افزود: هر کدام از این تعاونی‌ها مشکلات خود را دارند به طور مثال مالکیت و طولانی شدن پروژه‌ها از جمله مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن است که برای حل مشکلات با مسؤولان مربوطه هماهنگی‌هایی انجام شده است تا اصلاح ساختاری هم روی داد.

زاهدی‌وفا با بیان اینکه اقدامی برای تعاونی‌های پیش‌بین شده در سیاست‌های کلی اصل ۴۴ با نام تعاونی‌های عام یا نوع دوم انجام نشده است، ادامه داد: باید تلاش شود که این تعاونی‌ها هم توسعه یابد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تلاش می‌شود بعد از بررسی‌های انجام شده و تامین مالی صورت گرفته، حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطح طبق سقف شورای عالی کار اصلاح شود.

۱ نظر
  1. محمدی

    بهتر کامنت،برای اینها فقط سکوت است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.