افسر پلیس از سقوط یک قطعه هواپیما جان سالم به‌در برد +عکس

افسر پلیس از حادثه سقوط یک قطعه از جت مسافربری در حال پرواز در آسمان با خوش شانسی جان سالم به در برد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک شیء فلزی که ظاهرا از یک هواپیمای جت به زمین سقوط کرده بود درست در فاصله چند فوتی یک افسر پلیس فرود آمد. این شیء تقریبا ۷ پوندی در نزدیکی ساختمان مجلس ایالتی در آگوستا جورجیا سقوط کرد و مامور پلیس را که بخشی از تیم امنیتی این ساختمان بود به وحشت انداخت. بنا به گزارش ABC News، این اتفاق در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر روز جمعه رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، افسر ” گِرِیگ دوناهو “، در ورودی ساختمان مجلس ایالتی حضور داشت که این شیء استوانه‌ای شکل در فاصله ۶ تا ۸ فوتی (۱.۸ تا ۲.۴ متری) وی فرود آمد. برخورد این شی فلزی با تخته سنگ گرانیتی کف گذرگاه صدای مهیبی را ایجاد کرد. “متیو کلانزی “، رئیس پلیس محلی به ABC News گفت که اداره هوانوردی فدرال (FAA) روز جمعه به آن‌ها هشدار داده بود که احتمال سقوط قطعه فلزی بال یک جت مسافربری بزرگ وجود دارد. تیم هوانوردی فدرال روز دوشنبه برای انجام تحقیقات وارد ساختمان مجلس ایالتی شدند.

Mass Live به نقل از ” شانون موس”، یک سخنگوی اداره امنیت عمومی گزارش داد که دو نفر دیگر در این منطقه شاهد وقوع این اتفاق بودند.

کلانزی گفت: «این (شیء) مطمئنا باعث وحشت وی (مامور پلیس) شد. او در حال بازگشت به داخل ساختمان بود که نوعی هشدار بیدارباش دریافت کرد.» در این حادثه به هیچ فردی آسیبی وارد نشد. پلیس ساختمان مجلس ایالتی وقوع این حادثه را به مسئولان فرودگاه آگوستا اطلاع داد. در روز حادثه تمامی هواپیما‌ها به سلامت فرود آمدند. کلانزی به Bangor Daily News گفت: «نگرانی اساسی ما این بود که یک هواپیما قطعه‌ای از بدنه اش را از دست داده است. این می‌توانست نتایج فاجعه آمیزی به دنبال داشته باشد.»

بنا به گفته کلانزی، افسر پلیس دوناهو دچار وحشت شده بود و می‌لرزید. با این حال خدا رو شکر که این قطعه در زمان حضور جمعیت در بیرون از ساختمان مجلس ایالتی فرود نیامد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.