پرداخت افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان در ماه جاری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریورماه امسال پرداخت می شود.

به گزارش تازه نیوز، میرهاشم موسوی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه ملی استیل‌کورد شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صبا، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه افزایش سایر سطوح، مستمری‌بگیران مطالباتی داشتند که انجام شد، تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌جمهور و پیگیری‌هایی که در دولت انجام و هماهنگی‌هایی که مجلس در این زمینه داشت، اختیاراتی که دولت به وزیران عضو تأمین‌اجتماعی داد، در ماه گذشته افزایش سایر سطوح را برابر با مصوبه شورای کار داشتیم که در ماه جاری صدور احکام جدید و پرداخت را بر اساس احکام جدید برای مستمری‌بگیران خواهیم داشت.

به نقل از مهر، وی با یادآوری اینکه علاوه بر افزایش حقوق، بحث توسعه خدمات در حوزه بازنشستگان نیز یکی از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی به شمار می‌رود، افزود: درمان بازنشستگان یکی از موضوعاتی است که همواره در اولویت قرار داده‌ایم. همچنین مراکزی را برای بیماری‌های خاص و مزمن بازنشستگان در حال توسعه داریم.

این مطالب را هم ببینید:

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین از توسعه ۸۸ مرکز خدمات پزشکی برای بیماری دیابت و فشار خون با رویکرد اهتمام به بازنشستگان دارای بیماری خاص خبر داد و یادآور شد: برای بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص دیگر نیز برنامه‌هایی داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

موسوی در ادامه با اشاره به اقدامات و حمایت‌هایی که این سازمان در دوران کرونا از فعالان صنعتی و تولیدی به عمل آورده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۳,۰۰۰ میلیارد تومان بخشودگی، امهال جرایم بیمه‌ای و نیز تقسیط بدهی داشتیم که برای امسال نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر صنایع و مراکز صنعتی دچار مشکل شوند، باز هم در کنار این فعالان خواهیم بود.

وی در خصوص میزان تقسیط، امهال و بخشودگی انجام شده در استان زنجان نیز عنوان کرد: ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سه ماهه اول تقسیط بدهی لیست‌های بیمه‌ای در استان زنجان داشتیم.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.